Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.05.2016, 19:18
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Sittenhän mulla ei ole mitään ongelmaa. En tosiaan ole vaparin kantta kokeillutkaan. Mulla on koneen alkuperäinen kansi haljennut ja se oli vain pari kuukautta aiemmin hitsattu. Ostin sitten ässämersun vastaavasta koneesta kannen. Tein vielä lyhyen koeajon ennen purkua. Se kuitenkin alkoi vuotamaan heti kun ajoin kunnolla lämpimäksi ja sitten olikin jo selkeästi havaittava halkeama. Mulla on vielä yksi kansi joka on koeponnistettu, mikä menee seuraavaksi paikalleen. Jos se vielä hajoaa, niin pitää hommata vaparin kansi. Tässä viimeisessä on muuten kannen etuosassa ainakin yksi vesikanava koneistettu isommaksi. Kansien numeroita en kyllä ole katsonut. Miten jos siihen vaparin kannen laittaa, niin pystyykö/kannattaako turbon kannesta vaihtaa venttiileitä? Onko ne siis eri mitoituksella vai eri materiaalista vai molempia? Ja pitääkö suuttimet säätää uudestaan, kun ne on vissiin eri avautumispaineella?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Palstalaisten autoja? legro Chit-Chat 1 03.04.2008 17:23
Palstalaisten musiikkimaku Revolver Chit-Chat 132 19.07.2006 22:26


Sivu luotu: 07:05 (GMT +2).