![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onhan siitä käsittääkseni se etu, että varsinaisia kierrejousia ei tarvi tehdä niin jäykiksi että kantais kuorman, kun on tuo kuormajousi. Siis se etu on sitten siinä, että saadaan sisäänjousto ja ulosjousto toimimaan paremmin, kun ei ole jäykkiä jousia rajoittamassa liikettä.
Huono puoli on se, että tiellä ajaessa auto pakkaa kallisteleman enemmän kuin normaali jousilla, mikä ei haittaa kun siihen on tottunut. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M.T.Max 60 tunkki | T.T.T | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 07.04.2008 19:27 |
o: tunkki.. | padami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 16.12.2006 22:12 |
O: Tunkki | Erppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.12.2006 21:46 |
Ostetaan Rangen tunkki. (Saatu) | Range-79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 23.04.2006 12:14 |
Iskari kysymys BOGE :sta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2006 13:44 |