Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.05.2016, 18:10
odis:n Avatar
odis odis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.03.09
Sijainti: ruovesi
Viestit: 183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
35 tuskin pääsee tippumaan mut toi 20 levähtää kyllä jos akseli tullu tarpeeks ulos, on vaseliinilla kasattava vttumainen irtoneulalaakeri.. Eli lootaa pöydälle
niin kait se on tehtävä.oishan tuossa muutenkin laitettavaa riittänyt.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.05.2016, 16:35
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 269
Perusasetus

Olisi tarkotus laittaa vapari sd33 koneeseen turbo.
Turbo on sama kuin alkuperäsessä turbo patrollissa.

Eli osaako joku sanoa minkä kokoiset hydrauliliittimet on turbon öljyntulo ja öljyn paluu letkuissa?
Öljyn paluun laitan öljypohjaan tietenkin..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.05.2016, 05:02
metsämies75:n Avatar
metsämies75 metsämies75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.12.10
Sijainti: vuokatti
Viestit: 258
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Natosj Näytä viesti
Olisi tarkotus laittaa vapari sd33 koneeseen turbo.
Turbo on sama kuin alkuperäsessä turbo patrollissa.

Eli osaako joku sanoa minkä kokoiset hydrauliliittimet on turbon öljyntulo ja öljyn paluu letkuissa?
Öljyn paluun laitan öljypohjaan tietenkin..
Menoletku just sama kuin laturille muistaakseni vähän pitempi kaijjaanista akkukaupasta ainaki saat letkun.paluuputki jotain rautaputkea johon kumiputkea pikkupätkä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.07.2016, 12:56
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

onko männissä eroa turbossa ja vaparissa? 3.3koneessa
pitäs tehä varmaan sekasikiö vapari ja turbo koneesta että saa oman koslan ajuun.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.07.2016, 15:45
Natosj:n Avatar
Natosj Natosj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.09.10
Sijainti: Kainuu/Sotkamo
Viestit: 269
Perusasetus

Onko sd33 turbossa ja vaparissa sama kaasuvaijeri? Jotenkin tuntuu että turbossa pidempi...?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.07.2016, 16:09
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Joo taitaa olla ku vaparissa menee kaasuläpälle ja turbossa se mene syöttöpumppuun asti.

Ja kerkesimpä sen verran äsken turboo ja vaparia purkaa että männät on erillaiset jostain syystä.
Vaparissa oli öljyrenkaat myös männän alalaidassa.
Mulla siis on mehtälelu/piharattori missä on turbo patrollin kone. Se on päässy edellisellä omistajalla jäätymään rikki. Nyt sitä rassatessa huomasin että 3 mäntää oli pikkusen halennu esikammion kohalta.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!

Viimeksi muokannut smgt : 17.07.2016 16:12
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.07.2016, 20:29
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
Joo taitaa olla ku vaparissa menee kaasuläpälle ja turbossa se mene syöttöpumppuun asti.

Ja kerkesimpä sen verran äsken turboo ja vaparia purkaa että männät on erillaiset jostain syystä.
Vaparissa oli öljyrenkaat myös männän alalaidassa.
Mulla siis on mehtälelu/piharattori missä on turbo patrollin kone. Se on päässy edellisellä omistajalla jäätymään rikki. Nyt sitä rassatessa huomasin että 3 mäntää oli pikkusen halennu esikammion kohalta.

vaijerit on tosiaan erit, ite meinasin 1,3;n ee-90 corollan vaijeria koettaa sovittaa yhteen turbonpumpulliseen joskus kun siitä vaijeri uupuu.

tuo mäntäjuttu eroaa jo silläkin sinun autossa koska se vapari on 82vm pätkästä, mun nurkista lähtöisin.. taitaa olla ne sisäpanos öljynsuodattimella olevat kaikki useamalla männänrenkaalla. mut eikös ne kaikki melkeen oo turbotettu ilman muutoksia ja toimivat ok
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).