![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Nettikaravaanissa vaunu myynnissä ja nyt löytyi se tosi ostaja (kopio viestistä).
Rakas, Olen kiinnostunut tarjoamaan, en punaista, yksityiskohdat ja tykkään ja olen valmis maksamaan siitä sanoi hinta. Olen yhteyttä sinun luottavaisesti toivoen, että olet luotettava ja luotettava henkilö. Nimeni on tohtori, Karoh: Yakob, lääkäri ammatiltaan / vapaaehtoinen ja Punaisen Ristin edustajana olen Syyriasta. Otin yhteyttä koska pakotteista, joita Yhdysvallat ja EU: N, joka estää meitä turvata meidän rahoitustaloustoimi. Minulla on 9,7 miljoonaa euroa, jonka löysin veljeni Tallenna maahan, myöhään brother Mizrahi valan: Yakob, joka kuoli al Omari moskeija verilöyly. Hän oli erittäin onnistunut urakoitsija Kuwaitin Oil city ja oli yksityisesti kaupankäynti gold dust ja baarit ennen hänen ennenaikaista kuolemaansa. Jatkuva levottomuudet maassa Syyria ovat muuttuneet tulevaisuuteni ja jos tulemme konkreettinen päätös, aion lähettää rahaa voit tallenta kunnes tieni ja johtua jotta kattaa te maassanne hyvin pian, tarvitsen tarjouksen ja siksi otin yhteyttä, auttakaa minua saavuttamaan saavutus tämän. Minä annan sinulle 15 % yhteensä rahaa (9.7million euroa) apua / osallistuminen. Toivon, että olen ollut oikeudenmukainen tämä sopimus joten jos todella kiinnostunut kerro minulle ok. Vilpittömästi terveisiä Dr. Karoh: Yakob.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
auton tuonti! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 3 | 22.06.2009 18:35 |
M:hiluxiin välitykset 5.29 Tosi ostaja varasi jo | toytoy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 03.07.2007 10:25 |
BJ:n osien ostaja oat yhteyttä | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.07.2006 03:20 |
Ulkomainen paholaiskauppa turmelee nuorisomme! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:42 |