Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.02.2005, 08:38
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Jos ihan huippukierrosten tehot unohdetaan, niin veikkaisin että kaasutinmoottorissa suurin vaikutus tulee siitä, että jos imupuolen häviöt muuttuvat, niin suuttimien yli oleva paine-ero muuttuu (siis kohokammion paine vs. dynaaminen paine venturissa) muuttuu ja seokset menevät äkkiä rajusti rikkaalle. Kuristava ryyppyhän pelaapi just näin, mutta toki selkeästi rajummin. Polttoaine / ilma suhteen saaminen koko käyntialueella taas kuntoon on sitten isompi talkoo - kaasarista riippuen.

Itse ilmavirtaukseen yhtään järkevästi silmämitalla mitoitettu snorkkeli ei varmaan ihan hirveästi vaikuta ja silloinkin vain suurimmilla virtauksilla = kaasu pohjaussa täydessä laulussa.

Ruiskulliset vehkeet osaavat ottaa tuon huomioon, kukin oman kykynsä mukaan.

Tapsa

- - You set the bar too high and everybody's going to disappoint you - -

Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
snorkkeli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:snorkkeli offisika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.01.2006 04:06
O: SNORKKELI -PÄTKÄ- O/M/V Muut 1 10.10.2005 20:59
Snorkkeli vai ei mikad Tekniikka & Jutustelu 11 28.03.2005 16:18
M:Snorkkeli Cherokee O/M/V Muut 2 09.10.2004 16:03
tee-se- itse snorkkeli -juhani- Tekniikka & Jutustelu 20 02.05.2004 01:07


Sivu luotu: 17:51 (GMT +2).