Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2005, 00:40
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Ei se ihan noin mene. Imupuolella homma täytyy olla "resonanssissa" (jos halutaan tehoa). Tämä koskee vain imusarjaa ja kaasarin/ruiskun imuputkia. Imuputkien (jos on) edellä ja putsarin etupuolella pitää olla mahdollisimman helppo virtaus joka tarkoittaa laajaa snorkkelia ja vähän mutkia. Pakopuoli nelitahtikoneessa ei ole tärkeää kunhan rööri piisaa. Kaksitahtisessa pakopuolen resonanssi lie tärkeä kun pökäleet tulee pytystä tietyssä tahdissa ja imeskelee uutta laakia samalla pyttyyn, helpottaa jos uutta pakettia ei panna putkeen ennenkuin edellinen on sopivasti matkalla ulos eikä punge takaisinpäin. Homma siis etenee sykäyksittäin. En nyky-kakstahtisten kohdalla ole varma miten hoidettu mutta näin se ennen meni kun olin nuorempi.

Kaikki paitsi offailu on turhaa

Vastaa lainaten
 

Luokat
snorkkeli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:snorkkeli offisika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.01.2006 04:06
O: SNORKKELI -PÄTKÄ- O/M/V Muut 1 10.10.2005 20:59
Snorkkeli vai ei mikad Tekniikka & Jutustelu 11 28.03.2005 16:18
M:Snorkkeli Cherokee O/M/V Muut 2 09.10.2004 16:03
tee-se- itse snorkkeli -juhani- Tekniikka & Jutustelu 20 02.05.2004 01:07


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).