![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
PutKarin G460, taka-akselin lukko Onko näistä osista kysymys? Katsoin entisen G460 tiedoilla räjähdyskuvasta, siinä ei tosiaankaan ole kerrottu kuvassa esiintyvien osien 77, 71 ja 74 osanumeroita (niistä tässä kai on kysymys?). Nykyisen autoni G463 tiedoilla rajähdyskuvissa on samat osat näytetty, (viitenumerot 265, 245 ja 255 samassa järjestyksessä, kuin edellä) ja varaosanumerot annettu seuraavasti: Varaosanumerot (sarakkeet järjestyksessä: kuvan viitenumero, uusi osanumero, korvattu osanumero suluissa, määrä, nimike ja huomautus): ------------------------------------------------------------- 265 A4603350336 (4603530536) 1pcs FOLLOWER *028 (A4603530330) (A4603530749) 265 4603530536 1pcs FOLLOWER ------------------------------------------------------------- 245 A4603530230 (4603530330) 1pcs PIPE *028 (A4603530536) (A4603530749) 245 4603530330 (4603530330) 1pcs PIPE ------------------------------------------------------------- 255 4603530249 2 pcs SLIDE *029 255 4603530749 2 pcs SLIDE *030 ------------------------------------------------------------- Huomautukset: *28 FIRST EXHAUST STOCK OF OLD PARTS UP TO REAR K 022347 *29 UP TO REAR AXLE: K 022347 *30 FROM REAR AXLE: K 022348 UP TO REAR AXLE: K 053098 FROM REAR AXLE: R 001073 Kaikki osanumerot ovat 460 alkuisia, joten ovat suunnitellut alun perin 460 malliin. Jokohan marmoritiskillä päästäisiin näillä tiedoilla asiaan kiinni? Voisihan noita osanumeroita heittää Googleenkin, saattaisi löytyä sieltäkin. Sotkee näköjään sarakejaon, eiköhän tästä kuitenkin saa selvää...
Viimeksi muokannut YRJÖ VI : 30.04.2016 23:28 Perustelu: Sotkee näköjään sarakejaon |
|
#2
|
|||
|
|||
Juu ei...Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Onko joku tehnyt onnistuneesti rautaiseen jarruputkeen uuden kartion päähän
Vai onko vaan vedettävä kokonaan uusi putki. Menee niin ikävässä paikassa ettei kiinnostaisi alkaa irrottamaan vanhaa.
__________________
W460 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Oisiko jollain kytkentä kaaviota -90 w463 lukkojen kytkimistä. Tarkoituksena ohittaa alkuperäinen kytkentä jotta lukkoja saa käytettyä oman tarpeen mukaan eikä jonkun gűntherin vision mukaisesti.
Ja juu onnistuu ilmankin mutta jos sattuu olemaan niin helpottaa/nopeuttaa tekemistä kummasti. -sami- |
|
#5
|
|||
|
|||
300GE -90
Lueskentelin tuossa koko ketjun läpi ja siinä ei tullut vastausta siihen jurinaan mikä yltyy nopeuden kasvaessa. Löytykö siihen selvää syytä vai jatkuko se vai. ite mietin niitä murroksia tai vaihtoehtosesti pelkkiä laakereita kun samanlainen jurraus on tuossan minunki kikottimessa. Huomasin samalla että vasurille päin käännettäessä se voimistuu. kattelin saksan pojilta että täytyy ilmeisesti olla nuo absikehälliset mallit murroksissa. tuleeko pyöränlaakeri sanjan mukana kaikki tarpeellinen vai ostattaako vielä jotaki siihen päälle?
Nimimerkki. Vältellään akseliremontteja.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
vielen danke!
![]() -sami- |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Remppa jatkuu edelleen. Alkuperäinen kansi oli niin kiero, ettei siitä oikein hyvää olis saanu, tahdoin sitte lopettaa sen työstämisen ja hain naapurikylästä Ässän kannen. Se on silmämääräisesti kunnossa ja moottori kävi joskin huonosti. Lisäksi olen sopinut kaupat yhdestä kannesta, joka käy vielä koeponnistuksessa ja oikaisussa mikäli ei ole halkeamia. Se jää sitten varalle, jos tuon kanssa tulee ongelmia. Viisain ratkaisu olisi ollut suoraan vaihtaa 606 tuon 603:n tilalle, olis saanu halvemmalla ja todennäköisesti paremman, mutta nyt kävi näin. Mulla oli kansi tuossa pöydällä ja kun siirtelin sitä, niin huomasin tiivisterenkaan pöydällä(ks. kuva). En löydä sille paikkaa, onkohan se edes kannesta peräisin?(edit. se on ketjunkiristimen tiiviste) Toinen kuva sekuvain venttiilistä. Siinä ässässä oli egr, mistä tuo kansi on. Turbon ostin myös siitä, josko se heräis vähän paremmin.
Viimeksi muokannut Ippe69 : 06.05.2016 15:40 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Laitas raporttia tästä, kun muutos toimii ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Minkä pituinen on 720.1 laatikon mittatikku? Oli noin 5 senttiä yli ylärajan ja kun laskin liiat pois niin ei liikkunut auto enää mihinkään, eli öljymäärä taisi olla suht oikealla tasalla.
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Automaatin öljytaso mitataan moottori käynnissä laatikko P:llä tai N:llä
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Varmasti. Tosin taitaa tulla pieni tauko kun tuli uusi lelu perheeseen Ruåtsista joka saatava käyttökuntoon ennen kesää joka alkoi jo.
![]() -sami- |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Gee tuntuis olevan nyt kunnossa tai sitte se vain esittää olevansa. Ei tosin ahtoja ole vielä tarpeeksi kun säädin hukkaportin vain sinnepäin. Heräävyys tuntuu olevan parempi kuin aiemmalla turbolla. Pari kuukautta ja rapiat pari tonnia siihen meni, josko se nyt vähän aikaa toimis.
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |