![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Oikeasti onko täällä ketään pykäliin perehtynyttä joka voisi antaa tietoa asiasta?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Soita ja kysy tuolta myyjältä,sillä pitäis selvitä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Muistelen että se on tehty n. 2-3v. sitten. Joskus oli ohimennen juttua myyjän isän kans siitä mut en kyllä muista miten se ol toteutettu.
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Vanhaa, epävirallista tietoaLainaus:
aikaisemiin olisi onnistunut muuttaa kuorma-auto traktoriksi, kun olisi "luotettavasti selvittänyt turvakaaren tai vastaavan rakenteen lujuuden" ja vastaavasti selvittänyt voimansiirron muutokset, siis että isonpuolen hammasrattaat on sorvattu sileäksi jne. Kuten "viipo" jo kertoi, varmaan joillakin vanhoilla pula-ajan papereilla liikkuu. Ja jos sattuu jotain, esim. joku pahoittaa mielensä, niin voi tulla sanktioita. (Siis epäilen vahvasti, että jos esim. ajaa kolarin, niin tuosta traktorista lähtee kilpi, ja ei tule takaisin ennen konttorilla käyntiä, ja JOS konttorilta saa kilven/kilvet, niin rekisteriotteessa lukee henkilöauto...) Ja koska aika kattava dokumentaatio jenkkituonnista hiljattain, niin jonkin sortin sanktioita verottajalta, vakuutusyhtiöltä ja trafilta vois olla uhkaamassa. (jos tulkitaan jenkkilästä romuna tuoduksi model A:ksi, ja rekisteriotteessa joku muu nimi, niin vois pahimmillaan olla rekisterimerkintärikos, vakuuttamatta käyttö, dsl veron maksamatta jättäminen, ajo-oikeudetta ajo jne. siis jenkkilästä tuotu A-model, johon on pistetty jonkin traktorin rekisterikilpi.) JOS joku tietää, miten noita traktoreita voi tehdä henkilö-/kuorma-autosta laillisesti tieliikenteeseen ilman taivaallista byrokratiaa (päästö-melu-tärinä?-jne) niin vois olla sponssia tiedossa. Siis sen ymmärrän, että pelkästään rekisterikilven vaihtaminen ei riitä, vaatii muistaakseni määrätynlaisen kuormatilan, riittävän turvakaaren, siis esim. kisakäyttöön tehdyt, ja tuo nopeuden rajoittamisen uskottavasti 40 km/h. -> Jos onnistuu, niin pitää alkaa katselemaan noita värkkejä jokapyörävetoiseen, nosturilla olevaan traktoriin... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vastaan kuten viimeksikin kun samasta aiheesta keskusteltiin:
http://forums.offipalsta.com/showthr...196#post815196 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työkoneeksi rekisteröinti | Peltonen | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 14.04.2023 17:06 |
Ostetaan Niittokone | Arska-tehtaalta | O/M/V Muut | 19 | 14.10.2008 19:51 |
M: traktorin perälevy | vk4wd | O/M/V Muut | 5 | 30.01.2007 22:44 |
rekisteröinti ongelma | Chit-Chat | 6 | 28.05.2006 10:27 | |
Traktorin rekisteröinti | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.09.2003 21:42 |