![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja noi asfaltti pihat on kaikista pahimpia. Nykyään tuuaan isot teräslevyt vaikka olis pienikin nosturi
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers Viimeksi muokannut Rohmo : 29.04.2016 09:07 Perustelu: kuva |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuommosta näkyny pari päivää..
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
FQM Kevitsa Mining ?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Porvoossa (?) kuoli jokunen vuosi sitten pari ukkoa, kun kuorma-auton alustalle rakennetun henkilönostimen tassun alta petti asvaltti. Olivat iäkkään kerrostalon seinällä, ja yksi tassu just vanhan hiilikuilun kohdalla. Kuilua ei ollut täytetty, levytetty vaan ja asvaltti päälle. "Varmista tuenta. Asvalttikin voi pettää"
__________________
HJ61 MMC |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Rohmo painaa hommia kirjaimellisesti tule perseen alla
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuollainen valmistui muutama viikko sitten.
102 m3, 10580 kg, paripyörillä läpeensä ja vieläpä teräsvantein. ![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mikä toi on tai oli kun ei osunu silmään ja koska ?????
Vai onko toi feikki foto
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |