Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 09.02.2005, 23:17
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.342
Perusasetus

Kerran vaihdoin yhteen roppeloon ohjarin kumit sillä konstilla että laitoin tulpanreiästä nailonnarua männän päälle ja käänsin kampiakselin päästä männän ylös venttiiliä vasten ..sitten semmosella haarukalla venttiilinjousi pohjaan ja lukot pois paikaltaan....Hyvin onnistu ja loppu pössäyttelyt..

Nimim. paineilmaa ei ollu tarjolla....

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
venttiilin varren kumien vaihto? Tekniikka & Jutustelu 25 20.04.2007 10:22
m:lj-86/vaihto hj O/M/V Muut 2 13.09.2005 20:51
L98:n vaihto LT-1:een BlackJack Vuosimallit 1984-1996 7 21.12.2004 11:54
Vaihto. BMW 325 Cia -92 O/M/V Muut 0 17.12.2004 01:41
33x12,5x15 kumien sopivuus... Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 08.08.2004 13:53


Sivu luotu: 07:34 (GMT +2).