![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() koko?Rekisteriotteessa 205R16C. Mikä on halkaisija ja tai mahdollisesti suurin sallittu halkaisija jonka katsastaja hyväksyy tai renkaan koko tuumina ja mm? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
tunteeko stroo ollenkaa näitä kuorma-autojen 19.5" vanteen rengaskokoja?
|
||||
|
||||
![]()
Tuntee
|
||||
|
||||
![]()
minä oon koittanu ettiä mikä ois isoin 265/75 -16 verrokki renkaalla. laskimella ku laskin halkasijoita niin 305/60 -19.5 ois likella mutta täällä sääntösuomaliassa kun pitää olla stroosta mitta
![]() pari kertaa koittanu ettiä nuita kokoja mutten ole onnistunu löytämään.
|
||||
|
||||
![]()
Mun 9v taikainen stro:n opus ei tunne tollasta kokoa 285/70-19,5 ois kuitenkin yli 10% korkeampi
|
||||
|
||||
![]() hoojiii
Eli riittääkö tuo 9.00-15-6prlt tai 9.00-16-6prlt 35×xx.x×16 renkaalle verrokkirenkaaks? Löytyy hjiin owners manualista?
|
||||
|
||||
![]()
Kuvat manuaalista kun ei jostain syystä antanu liittää niitä tuohon edelliseen viestiin...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ootko meinannu 19.5 tuumasia dodgen alle ?? minä oon ainakii kovasti pähkäilly sellasta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siellä väitetään, että 31" on isoin koko, mutta pykälät on sen jälkeen muuttunu, joten hieman isompikin onnistuu. |
|
|||
|
|||
![]()
Hmm... 235/85R16 vaatii tuon mukaan 6,5 tuumaa leveän vanteen.
MB on antanut ko. renkaalle vaatimuksen 6". Kalliiksi tulee hommata vanteita geehen. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihmettelisin suuresti jos katsastaja puuttuisi puoli tuumaa liian kapeaan vanteeseen. Aika monella on 8" leveillä vanteilla 12,50" leveitä renkaita, mitkä pitäisi olla vähintään 8,5" vanteilla. En ole kuullut että tuosta olisi kellekkään mutistu.
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli 6” käy ihan rehdisti. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Stro-mitta 215/60-17 ja 215/65-17? | jason | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.01.2008 00:00 |
STRO- kirjasen tulkinta | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 11.12.2007 18:57 |
STRO -kirjan lukeneille | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 05.01.2007 20:27 |
STRO-kysymys | mki | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.07.2006 16:12 |
Rengasnormit eli STRO | Pauli | Linkit | 7 | 04.01.2004 10:55 |