Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.04.2016, 02:23
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

vaiha konttoria.. mutta oikeasti, ohjauksen kulmat muuttuu korottaessa ja ne pitää säätää oikeiksi, että se ohjaus toimii normaalisti. mutta kun toisissa autoissa se ohjaus ei tosiaan palauta mitenkään erityisen herkästi, toisissa taas ruori on heti keskellä kun lasket ratista irti. tuo palauttamis itku on perus vittuilu kun ei keksi mitään oikeeta vikaa, niin revitään sitten tikusta asiaa, että saa auton pomppaamaan leimalta. tuo voi kieliä siitä, että ne pyöränkulmat on oikeesti perseellään, tai sitten on ollu leimasetällä "semmonen päivä". olihan miulla syksyllä viel XJ ja jotenkin muistelen, ettei siinä kovin aggressiolla ohjaus palautunu keskelle..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 11:43 (GMT +2).