![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Puskurista tuli sitten tuommonen. 8mm mätölevyä oli nurkissa niin tein tuon keskiosan siitä, alempi levy parimillisestä johon muutama koristereikä ja dimplaukset niihin. Jossaki kun tulee vielä vastaan hitsattavia nostolenkkejä niin semmoset täräytän vielä kiinni niin niistä on hyvä sitten tunkkaillakki. Ja jos joskus vinssiä tekee mieli niin senku vähän muokkaa tuota maskipellin kiinnitystä ja laittaa vinssin jalat eellä suoraan tuohon levyyn. Ei pitäis enään puskurin tökkiä ojan penkkaan.
Viimeksi muokannut MiKo : 09.04.2016 19:55 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturi käyttöautoksi | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 08.01.2015 13:33 |
| Ostettu maasturi käyttöautoksi | höpöhöpö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.07.2013 14:16 |
| Koira-aitauksen rakentaminen | khonkonen | Chit-Chat | 5 | 23.05.2009 17:13 |
| Rakentaminen on mukavaa... | SoSo | Chit-Chat | 23 | 11.12.2005 19:15 |
| Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |