Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.04.2016, 11:10
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Puskurista tuli sitten tuommonen. 8mm mätölevyä oli nurkissa niin tein tuon keskiosan siitä, alempi levy parimillisestä johon muutama koristereikä ja dimplaukset niihin. Jossaki kun tulee vielä vastaan hitsattavia nostolenkkejä niin semmoset täräytän vielä kiinni niin niistä on hyvä sitten tunkkaillakki. Ja jos joskus vinssiä tekee mieli niin senku vähän muokkaa tuota maskipellin kiinnitystä ja laittaa vinssin jalat eellä suoraan tuohon levyyn. Ei pitäis enään puskurin tökkiä ojan penkkaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC_0558.jpg‎
Views:	334
Size:	71,6 Kt
ID:	69616   Click image for larger version

Name:	DSC_0545.jpg‎
Views:	377
Size:	87,2 Kt
ID:	69578   Click image for larger version

Name:	DSC_0546.jpg‎
Views:	368
Size:	76,2 Kt
ID:	69579   Click image for larger version

Name:	DSC_0548.jpg‎
Views:	353
Size:	67,8 Kt
ID:	69580   Click image for larger version

Name:	DSC_0549.jpg‎
Views:	430
Size:	69,2 Kt
ID:	69583  

Click image for larger version

Name:	DSC_0550.jpg‎
Views:	347
Size:	79,4 Kt
ID:	69584  

Viimeksi muokannut MiKo : 09.04.2016 19:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturi käyttöautoksi Heering80 Tekniikka & Jutustelu 36 08.01.2015 13:33
Ostettu maasturi käyttöautoksi höpöhöpö O/M/V Ajoneuvot 0 12.07.2013 14:16
Koira-aitauksen rakentaminen khonkonen Chit-Chat 5 23.05.2009 17:13
Rakentaminen on mukavaa... SoSo Chit-Chat 23 11.12.2005 19:15
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34


Sivu luotu: 10:05 (GMT +2).