![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Keittohommat erikseen.....
Lainaus:
![]() ![]() Mä saan munatkin palaan pohjaan....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pilveehän se pukkas........ennen kun läski tummui.... ![]() ![]() ![]() Ja tais tulla muutama pisarakin.......vettä taivaalta...... ![]() ![]() ![]() Ja vielä toimii........ ![]() ![]() ![]() Silti mä vaan panen.......ja panen........... Olutta ja joskun jotain muutakin......Jos ei oo "hedarii, liukasta tai muuten vaan huono päivä".... ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 08.04.2016 16:45 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ystävät, sauna, baari ja ym. illan tapahtumat kutsuu.....Lainaus:
![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 08.04.2016 20:00 |
|
|||
|
|||
![]() Mahtava viikoloppu takana......
Ei ole pitkään aikaan ollut näin "hauskaa".......
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Asiakas toi luvatun olutkeissin. "Ettei jää lupaukset pitämättä kun olet lähdössä".
Nyt on vaan hirmu kiire imuroida ennen kuun vaihdetta, ettei jää Mersu-miehelle... tommonen 24x kun on mulle puolen vuoden annos. ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Kaikkien murheitten keskellä hymyn saa huulille tällaiset ammattilaiset
![]() https://www.youtube.com/watch?v=kyD1hNeRT7Q Ite oon motoriikkaan liittyviä lajeja kokeilumielessaä yrittänyt kaikenlaisia (Ju jutsu, Karate, Cabuero, Judo, Taek Wondo, ym.ym...anteeksi kirotusvihreet ![]() Mutta rumpalina rumpalin paikalla on kaikkein vaativinta ja hauskinta ollut tähän asti ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä tulee kalakukon nimi?? | Setä | Chit-Chat | 6 | 02.06.2007 15:17 |
Hiljaa hyvä tulee, paitsi että taas on kiire | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 19.09.2006 15:21 |
hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |
mistä harmaa lima tulee? | piina | Kysy MäIteltä | 2 | 04.12.2005 22:06 |
Mistä se '@' merkki tulee? | MäIte | Software | 7 | 27.04.2003 13:58 |