Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.04.2016, 19:29
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Perusasetus

Kait se kannattaa ottaa yhteyttä virmaan mikä niitä kuljettaa.
Itellä kesti jotakuinkin yhtä kauan osien tulo amerikasta Vantaalle kuin Vantaalta saapumisilmoitus Ylöjärvelle.

Vastaa lainaten
Vanha 06.04.2016, 15:26
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Question

Missä perät luuraa?

No nyt laitoin s-postilla ruottalaiseem postnord.se firmaan ja kyselin että koska ja mistä periä voisi kysellä Vantaalla?

Olis kiva nähdä mitä ovat pakanneet kun kokoon viittaava sana oli "puolikas lava".
Tuleeko koko perämurikat vai vaan kehä ja pinion hammaspyörät.

t. Ismo Ämmä
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/
Vastaa lainaten
Vanha 06.04.2016, 20:17
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
No nyt laitoin s-postilla ruottalaiseem postnord.se firmaan ja kyselin että koska ja mistä periä voisi kysellä Vantaalla?

Olis kiva nähdä mitä ovat pakanneet kun kokoon viittaava sana oli "puolikas lava".
Tuleeko koko perämurikat vai vaan kehä ja pinion hammaspyörät.

t. Ismo Ämmä
Ei taida tulla ennenkun ite sopii tapaamisen kuriirin kanssa henk.koht. Voi olla että toimii firmojen kanssa pikkasen jouheemmin kun yksityisten. Itse jäljitin kamerajalustaa 1.5viikkoa, voisi kuvitella että kuriirifirmalla olisi pyrkimys toimittaa tavarat perille mutta omien kokemusten pohjalta jäi semmonen fiilinki, ettei postnordilla ole kiinnostusta semmoselle joutavanpäiväsyydelle. Etukäteen voin jo sanoa että asiaa on turha kysellä esimerkiksi asiamies posti/matkahuolto/postnord pisteestä, eivät ymmärrä mitään. Ison kaupungin matkahuollosta myöskin vedin vesiperän täysin vaikka ovessa iso tarra postnord palvelupiste. Mulle tuli postilaatikkoon pieni ryppynen lappu jossa ei ollu mitään tolkkua, kyllä se siitä sitte ajankanssa selvii, kunhan almanakat vaan saa täsmäämään, ketään muu ei voi vastaanottaa eikä pakettia jättää minnekään
Vanha 07.04.2016, 15:42
Mestari

Perusasetus

Tava seisoo Vantaalla?

Joo, Eipä ole mitään vastausta tullut Postnor.se stä s-posti kyselyyni että mistä päin Vantaata voin tavarani noutaa?
On niillä isot varastot varmaan kun voivat viikkotolkulla seisottaa tavaraa niissä?

No ootellaan???
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
Ei taida tulla ennenkun ite sopii tapaamisen kuriirin kanssa henk.koht. Voi olla että toimii firmojen kanssa pikkasen jouheemmin kun yksityisten. Itse jäljitin kamerajalustaa 1.5viikkoa, voisi kuvitella että kuriirifirmalla olisi pyrkimys toimittaa tavarat perille mutta omien kokemusten pohjalta jäi semmonen fiilinki, ettei postnordilla ole kiinnostusta semmoselle joutavanpäiväsyydelle. Etukäteen voin jo sanoa että asiaa on turha kysellä esimerkiksi asiamies posti/matkahuolto/postnord pisteestä, eivät ymmärrä mitään. Ison kaupungin matkahuollosta myöskin vedin vesiperän täysin vaikka ovessa iso tarra postnord palvelupiste. Mulle tuli postilaatikkoon pieni ryppynen lappu jossa ei ollu mitään tolkkua, kyllä se siitä sitte ajankanssa selvii, kunhan almanakat vaan saa täsmäämään, ketään muu ei voi vastaanottaa eikä pakettia jättää minnekään
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2016, 18:07
jmk jmk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.11.15
Sijainti: Miehikkälä
Perusasetus

JOO eipä ne kyseisestä firmasta ainakaan tääl päin soittele etukäteen, ei kuulemma kuulu niille varmistella et onko vastaanottaja tavoitettavissa vai ei. Viime keväänä tilasin renkaat jostain verkkokaupasta ja reilun viikonpäästä oli 3 rengasta ilmestynyt pihalle ja lähetysseuranta näytti että tuotteet toimitettu kun olin vastaanottanut lähetyksen, tosin olin itse 60km päässä ja ei mitään ollut kuulunut. Sitten alkoi soittelu että missä se puuttuva rengas mahtaa olla viimein löytyi numero mihin joku vastasi ja ensimmäinen kommentti oli että olet vastaanottanut lähetyksen... no viimein löytyi rengas se oli Saksassa jäänyt kuormasta tuli viimein perässä. JA toinen kerta oli viime talvena kun toimittivat pyöräkuormaajan moottorin uusia sisuskaluja lähetysseurannan mukaan olin taas vastaanottanut paketin, no ei auttanut kuin lähteä etsimään että mitä ja missä no löytyi takaovelta osin lumen peitosta kun sattui satamaan lunta
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Joo, Eipä ole mitään vastausta tullut Postnor.se stä s-posti kyselyyni että mistä päin Vantaata voin tavarani noutaa?
On niillä isot varastot varmaan kun voivat viikkotolkulla seisottaa tavaraa niissä?

No ootellaan???
t. Ismo Ämmä
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2016, 18:25
Mestari

Perusasetus

??

Oho.
Pitäkös mun lähteä talo kiertämään, jos ovat vaikka puolikkaan lavan jollekkin nurkalle tuonneet???
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
JOO eipä ne kyseisestä firmasta ainakaan tääl päin soittele etukäteen, ei kuulemma kuulu niille varmistella et onko vastaanottaja tavoitettavissa vai ei. Viime keväänä tilasin renkaat jostain verkkokaupasta ja reilun viikonpäästä oli 3 rengasta ilmestynyt pihalle ja lähetysseuranta näytti että tuotteet toimitettu kun olin vastaanottanut lähetyksen, tosin olin itse 60km päässä ja ei mitään ollut kuulunut. Sitten alkoi soittelu että missä se puuttuva rengas mahtaa olla viimein löytyi numero mihin joku vastasi ja ensimmäinen kommentti oli että olet vastaanottanut lähetyksen... no viimein löytyi rengas se oli Saksassa jäänyt kuormasta tuli viimein perässä. JA toinen kerta oli viime talvena kun toimittivat pyöräkuormaajan moottorin uusia sisuskaluja lähetysseurannan mukaan olin taas vastaanottanut paketin, no ei auttanut kuin lähteä etsimään että mitä ja missä no löytyi takaovelta osin lumen peitosta kun sattui satamaan lunta
Vastaa lainaten
Vanha 09.04.2016, 16:34
Mestari

Perusasetus

Ovenkahva hajosi.

Kuskin ulkopuolinen ovenkahva hajos ja nyt ei saa ovea auki kuin sisäpuolelta, sisään pystyy kulkemaan aika näppärästi apparin puolelta kun on lattia vapaa.
Uusi kahva tilattu ebayn kautta ja tuli maksamaan 26 dollaria rahteineen.

t. Ismo Ämmä
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! ImacInnes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 05.01.2014 20:39
Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A -JaniH- O/M/V Ajoneuvot 3 09.09.2012 18:13
Ostetaan Chervolet Astro ImacInnes O/M/V Ajoneuvot 3 25.02.2010 23:13
chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 19.10.2009 19:12
M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 O/M/V Ajoneuvot 2 27.09.2007 07:59

Sivu luotu: 13:58 (GMT +2).