![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kuka on tehny L tai 2L koneeseen kansirempan joskus? Kannen pulttien kiristyksestä tässä on nyt ollu monenlaista mielipidettä. Autodata antaa tiedot 78nm + 90 astetta + 90 astetta. Haulla löysin kun joku oli tänne palstalle kaivanu jostain tiedot 120nm. Mitehän tuon kans nyt tekis.. Sitte pulteista ootteko vaihtanu uudet pultit? Onko ne venyvät vai ei? Eikös yleensä venyvien pulttien kans ilmoteta nuo asteet kiristysmomenteissa? Motonetistä tai paikallisesta varaosaliikkeestä ei saa uusia pultteja. Viittaisko vähä siihen että ei tarvi vaihtaa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
En muista arvoja ulkoa, jos kukaan muu ei vastaa ennen niin voin tarkistaa viikolla kun olen oppaiden vieressä. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
No kuinka pitkä on raidetangon putki ln 65:n akselille kun on Trail-Gearin 4 pulttinen highsteer sarja, ja miten on sijoitettu ohjausiskari?
__________________
arska #1 Montenegro Off Road Club #163 SLCK |
|
#5
|
||||
|
||||
|
41,5"
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
arska #1 Montenegro Off Road Club #163 SLCK |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ton sivun alimman linkin mukaan oon 2L:n kasannu eikä o ainakaan toistaseks porsinu:
http://wonk.sytes.net/76s/lj/lj70faq/repairmanuals.html
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mulla on tuo sarja ohjausiskaria ei siihen vakiona tule.. ainakaan mulla ollu mitään paikkoja.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |