Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.04.2016, 20:15
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Talking

Vastaamisen vaikeus.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Hohhoijaa... Jollain taitaa vähän otsasuoni pullistella
Kysy vähä tarkempia kysymyksiä, nyt menee vähä liian sekavaks... Vaikken kyllä ymmärrä että mikä vitun vastauskone minä oon ???
No joo, onhan se pullistellut jo pidemmän aikaakin. Lähinnä siksi että näkee päivittäin lieveilmiöitä jotka taatusti eivät ole taantuva trendi...

Mutta yritä, siis oikeasti yritä tsempata näin aluksi, ja kerro mitä ihmettä mahdat tarkoittaa:

"Ja ainakin minun mielestä on parempi että se "paapominen" tapahtuu valtion toimesta kuin että ne menetykset joutuisi joku yksityinen ihminen kärsimään... Vähentää varmasti turhaa rikollisuutta.".

Pilkotaan ne seuraavat kysymyksetkin sitten helpommiksi sinulle. Vaikka ehkä epämieluisia olivatkin. Totuus sattuu, vai miten se sanonta menikään?

Vanha 01.04.2016, 20:59
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
No joo, onhan se pullistellut jo pidemmän aikaakin. Lähinnä siksi että näkee päivittäin lieveilmiöitä jotka taatusti eivät ole taantuva trendi...

Mutta yritä, siis oikeasti yritä tsempata näin aluksi, ja kerro mitä ihmettä mahdat tarkoittaa:

"Ja ainakin minun mielestä on parempi että se "paapominen" tapahtuu valtion toimesta kuin että ne menetykset joutuisi joku yksityinen ihminen kärsimään... Vähentää varmasti turhaa rikollisuutta.".

Pilkotaan ne seuraavat kysymyksetkin sitten helpommiksi sinulle. Vaikka ehkä epämieluisia olivatkin. Totuus sattuu, vai miten se sanonta menikään?
Ei sinun kysymykset ole minulle YHTÄÄN epämieluisia, miksi olisi ? Minä kun elän totuudessa joka hetki niin ei satuta minua mitenkään erikseen. Btw, luitko ton yllä olevan linkin ? Sattuiko totuus omaan nilkkaan ?

Ja tuolla tarkoitin just sitä mitä kirjoitin, vai olisko sinun mielestä parempi että toi porukka vaikka muuttais jonkun takapihalle asumaan niinkuin tuolla etelä-euroopassa ja ryöväisi jonkun yksityisen ihmisen omistamaa tavaraa peruselämiseen, kuten nyt vaikka ruokaa.
Vanha 01.04.2016, 21:45
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Perusasetus

....kesä koittaa ja näyttää, mitä kepposia keksivätkään.
Vanha 01.04.2016, 22:18
PH75 PH75 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Utajärvi
Perusasetus

petroman: "....kesä koittaa ja näyttää, mitä kepposia keksivätkään."

Tällainen kepponen Afgaani turvapaikanhakijan toimesta Saksassa: http://www.finnleaks.net/suvaitsevai...teurastettuna/
Vanha 02.04.2016, 10:50
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75 Näytä viesti
petroman: "....kesä koittaa ja näyttää, mitä kepposia keksivätkään."

Tällainen kepponen Afgaani turvapaikanhakijan toimesta Saksassa: http://www.finnleaks.net/suvaitsevai...teurastettuna/

Kas kas sehän koki kulttuurin rikastumisen omakohtaisesti

On se vaan erikoista kuinka monet huutaa, et auttakaa pakolaisia auttakaa pakolaisia, mutta sitten kun ite pitäsi tehdä muuta kuin huudella, niin vaietaan

Tää rohvessori suvakki sentään teki pakolaisten eteen jotain.
Vaikkakin joutui rikastetuksi

Mikäli uutinen oli ankka pätee lausumani silti

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 07:13 (GMT +2).