Homma on täs pikkuhiljaa edennyt... Paljon on kaikkee pientä näperretty, mikä ei juuri päällepäin näy.
Muutaman jarruputken askartelin uusiksi ja ilmasin koko järjestelmän. Täytyy sitten, kun mese taas liikkuu, katsella tarviiko jotain jarrua vielä herkistellä.. Maltoin viimein investoida tämmöseen paineilmalla toimivaan ilmauslaitteeseen. Yks parhaista ostoksista vähään aikaan, nesteet vaihtu jailmat lähti niin kätevästi ja siististi
Kytkimen letku ja putket tuli uusittua ja ilmattua. Vasen lokari ilmesty paikalleen, niin pääsi sähköjä yms. ripotteleen konehuoneeseen. Uusin runkoa pitkin takavaloille menevän kaapelin kokonaan ja korin ja rungon väliset liittimet tuli myös tehtyä uusiksi. Hydrauliikkasäiliö löysi paikalleen maalattuna ja hydrauliikan paluuletkun reittiä suunnittelin:
Sunnuntaina tarttis tankki tiputtaa irti ja huuhdella kunnolla pois kaikki vuosien saatossa kertyneet roskat.
Hydrauliikkapumpun asennus menee uusiksi. En luota kiilahihnoihin, etteikö ne alkaisi luistaan, kun ollaan syvällä kurakossa. Odottelen SKS Mekaniikalta tarjousta kardaanista, jolla pumppu kytketään suoraan kampiakselin päähän, vinssin yläpuolelle. Vinssin petiä täytyy myös alkaa suunnitteleen viikonloppuna
Syyläri menee myös uusiksi, kun täytyy löytää matalempi, eli turhaan tuli siihen askarreltua sähköflekti..