![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
onhan metallit puhtaat? mikä lanka, ethän vaan kaasuhitsaus langalla? se tekee tollasta koita säätää virran laskuaikaa vähä pidemmäks, onhan jälkikaasua riittävästi. ja kun lopetat niin hieman pyörittele ja vedä taaksepäin. kaasunvirtaus? puhtaus on mustallakin puoliruokaa. onko kaasulinssi vai perinteinen? jos linssi katso että puhdas, ne on kulutustavaraa
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. Viimeksi muokannut tjl : 29.03.2016 18:58 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lanka on ihan oikeaa tigille tarkoitettua, kaasunvirtaus 7l/min jos tuohon air liquiden kiinteään säätimeen on luottamista. Ihan perinteinen kaasuhylsy on käytössä, mistähän noita linssejä löytäisi? Ja miten tuo pitkä tuo jälkikaasu pitäisi olla, alle 5 sekunnin tuossa TU10:ssä ei tosin edes saa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mutta ittellä yleensä 8-10s kannattaa myös tsekkaa et polttimen letkussa oleva kaasu letku ehjä, oon sulattanu yhden sun toisenkin kun kaasujäähdytetyllä vaan liika kuumaks päästää. 7l on iha hyvä, mut sekin riippuu minkä kokonen hylsy käytössä. voi sitä vähä nostaakki.mut iha jees pitäs olla. edit: jos on kuohumis ongelmaa niin sitte 309 tai 304 langalla kokeilee, se on aika pirun hyvä jokapaikan lanka. kaasulinssejä saa iha kaikista alan kaupoista, mut mä paikkaan ammattitaidon puutetta laatu osilla, eli käytän ns.stubby gas lens mallista ![]() ihan törkeesti parempi kun perinteinen molo. näitä oon tilannu rapid weldingiltä englannista. ja myös weldingtipsandtricks ukkelilta ameriikoista. ihan ehdoton hankinta, normaali hylsyä ei oo tullu enää juurikaa käytettyä. linssi on kuluva osa ja kannattaa hankkii pari kutakin. ja linssin tarttee joka elektrodi koolle oma. älä osta halvinta kiinan linssiä, ne on vitusta.
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. Viimeksi muokannut tjl : 02.04.2016 19:42 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hitsaus | Kirk | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.05.2008 19:29 |
m:ac/dc hitsaus keskus | SAMROCK | O/M/V Muut | 10 | 18.10.2007 11:49 |
Banjon hitsaus | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.10.2007 18:57 |
Hitsaus kysymys | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 28.03.2007 20:16 |
HJ:n rungon hitsaus | _JJ | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.07.2006 19:42 |