![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tuntuvat olevan ihan merkkiliikkeillekin. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Problem solvedNo tämä vika löytyi ihan sieltä mihin olisi vaan ensiksikin pitänyt keskittyä, olis vaan pitänyt enempi luottaa omiin tuntoihin ja koukkia syöttöpumppua hartaammin. ![]() Kuvassa oleva piekkarinpatin kokoinen minisuodatin löytyy juuri sieltä syöttöpumpulle menevän linjan banjopultin alta. Ensin tulee jousi ja sitten suodatin. Hiukan tuuriakin vaati kalastaa suodatin ylös reiästä, mutta ameriikan joen foorumilta löytyi kuvia hommasta, miten se tehdään. Nyt mikrosuodatin on tallin pöydällä jousineen päivineen ja kone kehrää kuin kissimirri ja ottaa kierroksia ihan kaiken mitä Nissani ikinä pystyy ottamaan. Umpitukossa se oli ja puhaltelin sihdin auki, ehkä joskus vielä tuuppaan sen takaisin paikkaansa, vaikka vaatii aika Houdinin näppäryyden että sen saa sinne menemään. Iso kiitos kaikille vastanneille, tällainen vertaistuki on kaikille kotiverstaan remonttimiehille kullanarvoista! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onnittelut merkkiliikkeen päihittämisestä.
![]() Viitsitkö laittaa linkin noihin american Joen kuviin? |
|
||||
|
||||
![]()
Tää missä mun auto kävi, oli ihan merkitön korjaamo, mutta kiitokset joka tapauksessa
![]() Nyt meni mulla propsit väärään paikkaan, se olikin Australian Joe, joka oli kuvan postannut. Eikä siinäkään juuri muuta näy kuin ne itse mikrosuodatin. Mut tämän kuvan innoittamana lähdin omaani kalastelemaan pois. http://www.4wdaction.com.au/forum/vi...?f=66&t=116416 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos. Mites sait omastasi tuon suodattimen ulos? Rautalangalla, magneetilla...?
Ei tuo oma Nissanisi vielä noilla kilometreillä antaudu, toinen omistani on 450 tkm ajettu eikä kuluta öljyäkään enää öljynsuodattimen kiristämisen jälkeen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rautalangasta väänsin koukun, samantyyppisen ku aussi-joen kuvassa takana näkyy. Mulla kävi ehkä tuurikin, kun nyt sain sodattimen ekalla pilkillä ylös.
Jotkut neuvoo myös imeyttämään siitä reiästä esim. talouspaperilla naftat pois, niin näkee paremmin sinne. |
|
||||
|
||||
![]()
Morjens.
Kaverin puolesta kyselen jelppiä. Nissan d22 vm2001 4wd vaihdelaatikko ääntää ja laatikko on menossa pöydälle pikkuhiljaa. Onko millainen homma vaihtaa laakerit? Ja löytyykö mistä räjäytyskuvia? Onko kukaan purkanu kyseistä laatikkoa?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |