![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() voi vitsi rojekti etenee mukavaa vauhtia.kesällä ajetaan jo? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kai mä tän kesän ajelen vielä Rautapossulla, tulee niin sateinen kesäkin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Edistystä taas vähän, nyt on suihkittu hytti sisäpuoleltakin ja ulkopuolelle toinen kerros pikku hionnan jälkeen. Yrittivät pojat suihkia ohuempana luiruna tota normaduria paremman maali pinnan toivossa, turhaan. Tais mun suihkima appelisiini ollakin se tän auton lopullinen pinta
![]() Kehuin tässä jo monta kuukautta sitten tämän bj:n olevan vinhdoin valmis ruoste korjailuista, väärässä olin taas. Piti ruveta levittelään seuraavia osia talliin maalausta varten ja siinä keulapalaa putsatessa huomasin ala reunan olevan aika huono. No siivu pois ja uusi siivu tilalle, taakse tehtiin oikein venytetyt erikois kevennetyt jäykkärit. Hommattiin tulevaisuuden rojekteja varten venyttimet niin täytyyhän niiden käyttöä treenata piiloon jäävissä osissa ensin. Nyt täytyy mennä nysväämään traileriin mini Runvaa kiinni jos vaikka joskus joutuu haavoittuneen maasturin vetämään kyytiin. Rautasika Fj saa kanssa pian herätä talvi unilta kun kaasuttimen korjaus sarja tipahti tänään postilaatikkoon.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Taas menny aika noisa mun mielestä turhanpäiväisissä höpö hommissa. Kittiä jiiriin vai miten ne timpurit sanoo. No vihdoin jälki saavutti hyväksyttävät rajat ja heti suihkin tuon hionta pohjamaalin oviin. Tälläinen kuva pomppasi silmille, pakko saada tuollainen katto. Mistä mistä tilataan? Juu ollaan me muutakin tehty, justiinsa hitsasin trailerin vinssin telineen loppuun, maalia odottaa. Pikkuinen 4500 Runva hommattiin Cf linestä. Tekastiin irroitettava malli niin voi sitten käyttää vaikka vene trailerissa tms.
|
||||
|
||||
![]()
Ompas hieno cruiseri kuvassa. Ehdottomasti tuollainen kate. Ja passaa hyvin nuo hodarin vanteet tuohon autoon
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuo kuvan auto on mahtaa olla fj43, mut sopii tuo kate 45 seen kans
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |