![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Pitiko heti vetaa vihervasuri-kukkahattutatimaisesti USA, Venaja ja Israel mukaan, kun kysymys on islamilaisesta terrorista? Nayttaa, ettet haluakaan nahda totuutta islamilaisesta terrorismista. Etsi kasiisi Australianlaisen TV-yhtion indonesialaisesta Bali-pommittajasta, Ambrosista tehty haastattelu. Haastattelu oli vahan ennen hanen teloitustaan. Australialainen TV-toimittaja kysyi hanelta, kuinka sina saatoit tehda tuollaisen teon, jossa 200 ihmista kuoli ja satoja loukkaantui. Tuo terroristi-imaami vastasi: "Allah will reward us if we do evil to infidels". Suomennettuna, allah tulee palkitsemaan meidat, jos teemme pahuutta (vaaryytta) vaarauskoisille. Jokaisella muslimilla on kova hinku paasta paratiisiin ja islamin oppien mukaaan ainoa varma keino paasta (terroristien) paratiisiin on tappaa vaarauskoinen. Olen ollut useita vuosia muslimien kanssa samassa tyopaikassa ja heidan ajattelutapansa on minulle hyvin tuttu.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sinun puheista saa sellaisen käsityksen että vihervasurit hallitsee tätä maapalloa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tiedanpa hyvinkin tarkkaan, mika on ISIS ja mista se on aseensa ja varansa saanut ja saa edelleen. Olen asunut yli 30 vuotta englantia puhuvassa maassa, jossa on vapaaa tiedonvalitys, jota ei yksi tai kaksi valtion kanavaa voi monopolisoida eika duopolisoida. Sina naytat mekkosetamaisella mielenkiinnolla ja stahanovilaisella innolla seuraavan MV-lehtea ja erityisesti, kuka saattuu rahallisesti sita tukemaan. Sen verran voin kertoa sinulle Urposeni, etta suhtaudun kaikkeen tiedonvalitykseen kriittisesti, mutta en suvakkimaisesti sulje silmiani sellaisiltakaan tietolahteilta, joiden kanssa olen eri mielta. MV julkaisee paljon sellaista, joka on ristiriidassa oman arvomaailmani kanssa, mutta en siita huolimatta ole sita enka sen tekijoita suvakkimaisesti tuomitsemassa kuumimpaan paikkaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kuollu terroristi...=) | Wago-78 | Chit-Chat | 2 | 15.05.2008 22:17 |
Terroristi järjestöjä | MäIte | Terrorism | 4 | 01.08.2006 20:53 |
Terrori-isku | Lars | Terrorism | 8 | 29.08.2005 09:07 |
Kumpi on pahempi terroristi? | Lars | Terrorism | 2 | 27.03.2003 18:14 |
Terrori-isku | Lars | Terrorism | 0 | 22.07.2002 21:32 |