![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
LaturistaVoi olla että näin pitkässä topikissa on jo käsitelty... Mikä laturi menee -93 kuutoskoneiseen jossa on säädin itsessään? Amppeerit saa olla mitä vain n. 70A ylöspäin. Olisko vielä tietoa mistä löytyy?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vettä tulee sisälle, peräkontin katosta. Ei se ruostunut ole vaan ilmeisesti jostain niistä kattolistojen rei'istä tms.
Pitää siis muistaa pudotella aina lumet pois mutta sateellakin tulee. Minkähänlaiset kiinnitykset niissä on? Hajoaa varmasti irrottaessa? |
|
#3
|
|||
|
|||
Välitykset.
Ite tuossa vin numeron perusteella kattelin tietoja autosta ni näkys olevan D30 ja D35 akselit ja takana kitkalukko.
Välitys oli 3.07 joka kuullostaa aika pitkältä, autohan on siis -90 4.0 manuaali ja jakiksessa ei oo fulltimea myös PTO löytyy. Onko noihin vakiona saanu miten tiuhempaa välitystä? PTO:sta lueskelin sitten tuolta ohjekirjasta että siinä sais käyttää vain virallisesti hyväksyttyjä lisälaitteita, onko kukaan tuommosia virallisia laitteita koskaan nähnyt?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nope, ei oo näkyny koskaan noissa mitään kiinni...
__________________
Killing time is not murder |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
PTO on todennäkösesti mallia verotus, eli se ei välttis edes toimi, tää on siis vahva veikkaus, koska aikonaan kaikkia maastureita pysty tuomaan alennetulla autoverolla JOS niissä oli PTO ja tokihan maahantuojat sellasia niihin sitten asenteli. osassa ne oli oikeesti vaan silmän lumetta, eli ei mitään tekemistä oikeen toiminnan kanssa, mutta kelpasi aikanaan maahantuontikatsastukseen, että sen veron sai pienemmäksi.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ja ainakin ennen oli niin että jos PTO:n poisti, vero saattoi langeta maksuun ja se oli aika iso summa suhteutettuna auton arvoon. En tiedä onko vero vielä perittävissä ja minkä suuruinen se saattais olla...
__________________
Killing time is not murder |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Varaosa-autossa tosin on ulosotto paikallaan ja vaijerikin löytyy....että pitääkö sitä hitto ottaa se vaijeri-nuppi talteen ja asennella paikoilleen leimalle?
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
käytäntö on ollu niin kirjavaa noissa, ettei kukkaan tiiä missä autossa on ollu ja missee ei. niitä on leimattu maastureiksi alennetulla verolla ilmankin, riippuen ihan kuukaudesta, auringonpilkuista, tuulen suunnasta, ilman kosteudesta ja katsurin mielialasta..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |