Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.03.2016, 22:16
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Itse vetävä Toro vacuum blover b&s 5hp vaaka-akselikoneella.
Löyty romulavalta.....0€.
Kaasuttimen kalvon vaihto 4€ ja imuventtiilin lyhennys 0,15mm kun kantoi.
Samoilla vanhoilla tiivisteillä.....
Nyt käy ja kukkuu....
Ainoo miinus....Aika iso möykky säilöttäväks syksyn yli vuodeks.

Onko vielä se malli missä tulee säkki tangon alle?

Mulla on muisti kuva, et on tuskasen raskas kannateltava, ettei kippaa selälleen kun säkki alkaa täyttyä

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vanha 14.03.2016, 23:33
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Jep.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Onko vielä se malli missä tulee säkki tangon alle?

Mulla on muisti kuva, et on tuskasen raskas kannateltava, ettei kippaa selälleen kun säkki alkaa täyttyä
Säkit (pölyn blokkaava ja pintasäkki) roikkuu kahvoista.
No täytyy imuroida kuivana....ja jos on märkää niin ainakin tietää kun pitää tyhjätä.....
Silti......Mulla kiinteistön rakennusluvassa lukee että kaksi puuta on oltava kiinteistöllä. Ne on, mutta ne on pieniä havupuita ruukuissa..Joista ei haittaa.
Eikä oo ajettavaa nurmikkoakaan.....vaan kaikki kivee.....
Suurin lehtisaaste tulee tuulenmukana naapurustosta.....Joka sviduttaa.
Jos rekkulan säilöminen alkaa tympimään niin kone talteen hytikan pyörittäjäks nostimelle ranka kärriin ja loput romuks.......
Vanha 15.03.2016, 20:47
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Vanhuksien pesukoneen. Oli lakannut linkoamasta.

En tiedä mitä tapahtui mutta ropaamisen jälkeen se toimi. Hiiliä epäilin mutta net olivat ihan hyvät, mut viulu miten nihkeet ne oli tunkee takas...
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vanha 15.03.2016, 22:13
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Perusasetus

Pesukonetta täälläkin korjattiin, aeg lavamattin uudet laakerit, tilasin tietty ekana nettoparts.fi paketin missä tuli stefa ja laakerit niin oli kiinalaisia ja asennuksen jälkeen huomasin että sisäreikä 5mm liian suuri laakereissa. Eiku laakerikauppaan ja saksalaista tuotetta tilalle ja halvemmalla.
Vanha 20.03.2016, 14:54
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Remontoin veskin; seiniin uudet maalit, työtasot ja pytty uusiksi. Yllättävän vähällä sai aikaan uuden ja siistin ilmeen. Seuraavaksi yläkerran veskiin sama juttu.
Vanha 25.03.2016, 20:55
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Eilisen.....

Romillen kännin rapulan uuteen nousuun.......ja siihen kakosen känniin.....
Joka saavutetaan mahdollisesti myöhemmin tänään illalla ta aamun pikkutunneilla......
Korjaillaan sit huomenna sitä kakosen rapulaa.....

Ja Pro:t on joskus sanonut että rapula kestää yhtä monta päivää kun sarjalla on pituutta....... Ja kun mä en uso mitään ennenkuin olen nähnyt tai kokenut niin nyt täytyy kokeilla.......

Hyvää pääsisäislomaa kaikille.......
Vanha 26.03.2016, 14:28
penaski penaski ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.12.08
Sijainti: pielavesi
Perusasetus

Vaihoin lynxsin variaattoriin rullat niin piäsöö vielä lenkin ajamaan näille lumille. Ja käymään tytön kanssa pilikillä.
Vanha 27.03.2016, 07:50
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Remontoin veskin; seiniin uudet maalit, työtasot ja pytty uusiksi. Yllättävän vähällä sai aikaan uuden ja siistin ilmeen. Seuraavaksi yläkerran veskiin sama juttu.
Mulla samaa hommaa ollu tässä männä viikot mitä tässä on vapaa-aikana kerenny tekemään. Joutu vetämään vähän uusiks vesiputkia ja viemäreitäkin kun pöntön paikkaa piti siirtää ja siksi muuttu S-lukollinen P-lukolliseen.
Ja saunaosastolle tuli toinen samanlainen, vaati reiän teon seinään viemärille ja vesiputkelle. Ja varastokomerona olleesta "kakkosveskistä" tuli pieni kodinhoitohuone jonne muutti pesukone. Vielä lavuaarin hana pitäis laittaa, eli vesipistevarauksiin sulut ja kytkentä ja vesilukko putkineen kiinni. Sitten jotain puuttuvia kynnyslistojakin laitellut paikoilleen kun jäi laminaatin laiton yhteydessä osasta puuttumaan.

EDIT: Tän remontin käyntiinlähtöa vauhditti kun vesipumpun pohjaventtiili rupes vuotamaan ja vedet oli poikki kun ei pysyny paineet. Olin jo pitkään suunitellut veskiremppaa, mut nyt oli sit otollinen hetki kun vedet oli muutenkin poikki. Sain toimimaan kun laitoin väliin takaiskuventtiilin, ei tarvinnut alkaa porakaivoa repimään auki ja sitä pohjaventtiiliä vaihtamaan.

3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 27.03.2016 07:57
Vanha 27.03.2016, 12:01
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Tän remontin käyntiinlähtöa vauhditti kun vesipumpun pohjaventtiili rupes vuotamaan ja vedet oli poikki kun ei pysyny paineet. Olin jo pitkään suunitellut veskiremppaa, mut nyt oli sit otollinen hetki kun vedet oli muutenkin poikki. Sain toimimaan kun laitoin väliin takaiskuventtiilin, ei tarvinnut alkaa porakaivoa repimään auki ja sitä pohjaventtiiliä vaihtamaan.

Laitoitko sen venttiilin pumpun imu lähtöön?

Meillä joka vuotinen ongelma, et lakkaa pohjaventtiilit järvessä toimimasta ja oon miettiny, et löytäis sellaisen takaiskun jonka saa ruuvattua putken väliin kiinni niin laittaisi sellaisen

Tai mitenhän lie toimisi jos laittaisi pumpun puhaltamaan takaiskusta läpi

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 Nikuzai Chit-Chat 791 28.12.2016 06:22
Mitä korjasit tänään? 2015 artsi777 Chit-Chat 300 26.12.2015 19:11
Mitä korjasit tänään? 2014 Reetu Chit-Chat 365 31.12.2014 19:32
Mitä korjasit tänään? tonikki Chit-Chat 974 02.01.2014 05:54
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56

Sivu luotu: 01:47 (GMT +2).