Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 04.02.2005, 18:18
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

jos vaihdat poskilaakerin/t niin hammasvälys pitää säätää ja se tapahtuu niillä shimmilevyillä mitkä ovat laakerin ja kotelon välissä, niitä siirtämällä puolelta toiselle säädetään välystä, 12-bolt perä vaatii muistaakseni myös esijännitystä joten jos haluat perästä pitkä ikäisen niin näihin asioihin kannattaa paneutua. metro autosta saa suomen kieliset ohjeet perä remontteihin jonkinlaista korvausta vastaan. (tai sai pari vuotta sitten)

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Charge Lamp Relay rutisee (HJ-61) knucklebone Tekniikka & Jutustelu 11 25.03.2008 11:50
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 13:07
O: GM 10 bolt lukkoperä Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.09.2006 11:33
Ristikonvaihto GM 10 bolt.. SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 25.04.2006 23:44
O. GM 12 bolt 4.11 Välitys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.01.2006 21:01


Sivu luotu: 07:21 (GMT +2).