![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() 😆😆
|
|
||||
|
||||
![]()
Tääl olis kans yks Suzuki perverssi vapailla markkinoilla.......edelleen.....
![]() Vuosimalli on 1980. Haussa olis vieläkin se sellainen taruolento kuin täyspäinen nainen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kesäkolli hakusessa
No se olis se aika vuodesta taas, että mulla olis kivalle ja reippaalle kesäkollille tilausta.
![]() Ikähaarukka vaikka 25-50v. Tupakki on aika yök ja kauhee viinalla läträyskään ei oikeen nappaa. Ei sais olla sukupuoliteitse tarttuvia tauteja eikä mielellään kauheen pieniä lapsia. Pitäis pystyä liikkumaan omin jaloin ja tarvittaessa ripeästikin, mielellään ihan vapaaehtoisesti. Ei kait tässä muuta. Privaa voi laittaa. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
^Siedätäänkö lemmikit?
Ja miksi pitää kyetä liikkuun ripeesti omilla jaloilla? Eikö riitä että lähtis vähän aikasemmin ja kävelis vaan reippaasti ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja joo, kävely on aivan ok. Tykkään siitä itekin. ![]() Mutta lähinnä yritin hassunhauskasti tarkoittaa, että kun tuota tulee liikuntaa jossain määrin harrastettua niin ois ihan kiva jos se kesäkollikaan ei olis täysin mätisäkki. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki ehtii kesäkissaa/kollii. En tiijä kele. nyt vasta alkaa kunnon kelit touhuta ulkona. Talvella joutaa silittämään mirrii paljon paremmin.
Edit: Riippuu tietysti millanen mirri tarjolla. Hyvin jos synkkää ni mikäs siinä sit yhessä touhuten.
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" Viimeksi muokannut Ooppeli : 15.04.2016 21:45 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
N. 6/6 Ihan just tällä hetkellä 5/6
|
|||
|
|||
![]()
6/6 olis itellä
|
|
||||
|
||||
![]()
Mie odotin että joku Rover-mies olis edes tullut vittuilemaan etteikö Tojota lähtis käyntiin kun pitää omin jaloin liikkua.
![]() ![]() Mutta siis kyllä ne lähtee, molemmat. Lällillä kävin eilen ajamassa 8h lenkin, kai sen olis henkilöautolla taittanut nopeammin, mutta kun mie oon silleen sairas että tykkään ihan hirveesti ajaa tolla vanhalla mursulla. ![]() Niinno talvella tietty ehtii tehä käsitöitä enemmän, kesällä on sitten eri harrastukset kun voi olla ulkona ja kaikkee. Kesälomaa mulla ei ole, mutta iltaisin ja viikonloppuisin ehtii harrastaa. ![]() Kyllä mulle saa kirjoittaa jos nyt ei ihan kaikki kohdat mene nappiin, niin ja jos tätä lukee joku kellä ei ole aavistustakaan kuka/mikä mie oon, niin miehän oon siis 39v, punahiuksinen, tosi lyhyt, tosi tatuoitu ja tosi outo offimuija Lohjalta. Harrastan hölkkäilyä silleen ihan vaan huvikseen ja pään nollaamiseksi, sitten brassijujutsua ja lukkopainia joissa molemmissa myös kilpailen pitkin Suomea. Tykkään Tojotista ja valokuvailusta, ja jos mulla ei ole mitään fiksumpaa tekemistä niin käperryn läppärin kanssa peiton alle katsomaan pohjoismaisia poliisisarjoja. Puhun paljon ja oon mie paljon kaikenlaista tehnytkin. Työkseni pyörin naama noessa tuolla pitkin raksoja ja konepajoja, pääasiassa hitsaan ja jotain elementtiasennuksia on tullut myös punnerrettua (ja toivottavasti ne hommat vielä jatkuu). Eli lähinnä pukeudun pitkin kesää huomiovaatteisiin tai smurffihaalareihin, eli supernaisellista naista etsivät voi unohtaa mut samantien. No varmaan se oli muutenkin selvää, kun offifoorumilla ollaan. ![]() Yksi teini-ikäinen lapsi löytyy, mutta se ei katso yhtään pahalla jos keittiön pöydällä on vinssi tai kaasari. Sanotaanko että se on aika tottunut siihen ettei lähipiirin ihmiset käy ihan täysillä. ![]() Eli siis, etsitään hullunhauskaa offijäbää kesän rynnistyksiin, hyvällä on mahdollisuus vakinaistua syksyllä. Edellämainituista asioista voi varmaan päätellä, ettei ihan kauheen passiivinen kaljoittelija valitettavasti käy kyseeseen. Uusia kirjekavereita mie en nyt oikein kaipaa, enkä mie haluais joutua tiirailemaan kalentereista kauheen monen viikon päähän, että voitaisko ehkä tavata jonkun kuukauden ekana keskiviikkona vai eikö. Eli lähialueiden jätkillä on hienoinen etu puolellaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eli muistakaa kaljoitella aktiivisesti!
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |