Offipalsta.COM Mobile
Sivu 111/145
« Ensimmäinen < 1161101109110111 112113121 > Viimeinen »
Tekniikka & Jutustelu>Yleistä jorinaa suzukeista
Ruokoton 16:50 02.02.2016
Olivat senkin ilmanneet kertomansa mukaan. Mysteeriksi menee.

Annoin valtuudet käyttää takasatulat uudelleen auki kun niiden kunnostuksen (uudet männät ja tiivisteet) jälkeen tämä tilanne alkoi ja sitä ennen oli toimivat, vaikkakin laahaavat jarrut.

Sitä en tiedä ovatko ilmanneet pääsylinteriltäkin jarrulinjat kun "virallinen" ohje käski ne viimeisiksi askeleiksi. Ei tuossa nyt kovin montaa vaihtoehtoa jää kokeiltavaksi.
[Vastaus]
kingfisher 18:08 02.02.2016
Esim. lukkopihdeillä suljette puristamalla jarruletkun kasaan kolmesta satulasta kerrallaan niin löytyy se mikä tuntuu pehmeeltä ja ilma poistuu sieltä eikä pääse pumppaamaan edestakaisin.
[Vastaus]
JAW 17:15 06.02.2016
Onko muilla ollut ongelmia sj410 käynnistymisen kanssa nollakeleillä tai muutaman asteen lämmössä? Omani ei lähde ilman esilämmitystä käyntiin. Pakkasilla ei mitään ongelmaa.
[Vastaus]
HELLman 15:10 25.02.2016
Hei arvon Suzuki-miehet.

Onko SJ410 jakolaatikon ja vaihdelaatikon kytkentä toisiinsa ratkaistu alunperin millä lailla?

Tuossa omassa aihiossa on tuo Volvon moottori/loota paketti kytketty hiukan kyseenalaisella tavalla tuohon jakikseen ja ajattelin jos alkuperäisestä ratkasusta vois olla jotain hyötyä ennenkuin rakennan siihen jotain ennennäkemätöntä :-)
[Vastaus]
Heguli 17:52 25.02.2016
Vaihteiston ja jakiksen välissä on lyhyt kardaani.
[Vastaus]
HELLman 22:16 25.02.2016
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli:
Vaihteiston ja jakiksen välissä on lyhyt kardaani.
Kiitos! Näin oletinkin. Kysyvä ei tieltä eksynyt tälläkään kertaa!
[Vastaus]
Kekkeruusi 07:16 26.02.2016
kaverilla on kaasari samurai joka ei oo kilvissä tällähetkellä. Ajettu on vain ainoastaan omalla tontilla pikkupuolella. Pikkupuolella ajettaessa jaksaa auto kiertää ihan normaalisti ja kulkea hyvin, mutta kun laittaa takavedon päälle ei kulje oikein mihinkään.
alamäessä kakkosella puuttuu eikä jaksa kiertää ? myös ykkösellä tuntuu samaa hommaa mutta ei niin pahasti.

kaikki sytkäosat vaihdettu jo aiemmin, voiskohan vika olla tossa paskassa orkkis kaasarissa ?
[Vastaus]
Heguli 07:44 26.02.2016
Eikös tossa isolohkon kaasarissa se letkuviidakko aiheuta ongelmia, tuppaavat kaiketi vuotamaan. Pikkulohkossa tuli vastaava ilmiö eteen kun oli kaasuttimen tulopuolen sihti tukossa. Meni siitä vähän bensaa läpi mutta heti kun kunnolla alkoi ajamaan niin kone buuasi. Kai tossa isolohkon kaasarissa on vastaava sihti heti siinä bensaletkun tyvessä ?
[Vastaus]
artsi777 19:21 26.02.2016
Kyllä se voi olla se kaasari, mulla on noita jokunen ollu enkä koskaan ole nähnyt toimivaa samurain kaasaria :-):-) Nakkaa sen niin kauas kun kädessä voimaa riittää ja jostain corollasta tai fiiatista joku yksinkertaisempi tilalle tai sitten ruisku muutos....
[Vastaus]
cybress 21:52 27.02.2016
Mitäs tulppia porukka käyttää 410 litrasessa koneessa.

Kylmänä toimii hyvin, peruslämpösenä jos mettässä esim auto stumppaa vahingossa niin pitää antaa jäähtyä hetken että taas herää, pilottia kokeiltu kaverina mutta ei vaikutusta, viittais vähän sytkä puolelle, kaikki muut sytkä vehkeet on uutta paitsi puola ja siinä ei ole sitä vastusta, autollahan ei ajeta juuri ollenkaan normi tie ajoa vaan suurimmaksi osaksi pienillä kierroksilla metsässä.

viittais omasta mielestä tulppiin, kävi mielessä jos koittais iridiumeja vai kannattaako?

joku muu mikä tulppa?

Jos puola temppuilis ni se ei lähtis ollenkaan käyntiin tai sammuis heti lämmettyä itekseen.

kaasutin on putsattu ja suodatin on puhdas, vika ei mielestäni ole siellä koska kuumana kun sahaa niin bensa alkaa haisemaan, eli suljetaan se pois kokonaan. Ja pilotillakin on kokeiltu eli kipinä puolelle mentäis....
[Vastaus]
artsi777 07:38 28.02.2016
Kyllä minä lähtisin vikaa etsimään muualta. Mulla on yksi 410 mikä on vuosikausia saanut vaan mettä ajoa eikä siinä ole tarvinnu tulppia vaihella. Siellä on paikoillaan NGK bp6 es tulpat, Tuollaiset olen joskus laittanu ja lähtee hyvin käymään kylmänä ja kuumana. Tulpan johtoja olen vaihdellut välillä kun alkaa tekemään sitä että pudottaa käynnistäessä pyttyjä pois pelistä.
Kokeilisin kuitenkin sitä puolaa ensin ennen niitä iridiumeja. :-)
[Vastaus]
cybress 08:26 28.02.2016
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777:
Kyllä minä lähtisin vikaa etsimään muualta. Mulla on yksi 410 mikä on vuosikausia saanut vaan mettä ajoa eikä siinä ole tarvinnu tulppia vaihella. Siellä on paikoillaan NGK bp6 es tulpat, Tuollaiset olen joskus laittanu ja lähtee hyvin käymään kylmänä ja kuumana. Tulpan johtoja olen vaihdellut välillä kun alkaa tekemään sitä että pudottaa käynnistäessä pyttyjä pois pelistä.
Kokeilisin kuitenkin sitä puolaa ensin ennen niitä iridiumeja. :-)
täytyy laittaa puola vaihtoon ja samalla reissulla hakia uudet uudet tulpat . Katotaan että miten se alkaa pelittämään.
[Vastaus]
puruluu 09:21 03.03.2016
Eihän kellää satu olee muistissa tai oikeen varmaa tietoo, Porlanpajan kierrejousi alustan kierrejousien mittoja ja kyseessähän yllätys 410
[Vastaus]
Lioro 17:00 03.03.2016
Voisko joku ottaa pari lähikuvaa suzukin takaoven saranoista ja itte ovesta saranoiden kohdalta? Rattorin kärry päätti tarttua oveen ko jäi auki ja väänsi ylä saranan ja oven pellin solmuun.. :-)
[Vastaus]
harva 14:33 12.03.2016
1.6 ruisku Vitara pukkasi valtavat savut pari kertaa viikon seisonnan jälkeen. Neste ok eikä näytä häviävän. Öljy ok eikä ylimääräisiä, vaahtoa tjmv. Eikä näytä kehittävän painettakaan vesiletkuun. Mitä tämä Suzukin hätähuuto meinaa?
[Vastaus]
Pajares 14:39 12.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja harva:
1.6 ruisku Vitara pukkasi valtavat savut pari kertaa viikon seisonnan jälkeen. Neste ok eikä näytä häviävän. Öljy ok eikä ylimääräisiä, vaahtoa tjmv. Eikä näytä kehittävän painettakaan vesiletkuun. Mitä tämä Suzukin hätähuuto meinaa?
Jos "sinistä" sauhua,Niin venttiilivarren kumit laskee öljyä palotilaan kun seisoo pidempään?
[Vastaus]
harva 14:55 12.03.2016
Valkoista paremminkin. Sen takia aloin nuuhkia tuota vesipuolta...
[Vastaus]
paavojaelvis 15:35 12.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja harva:
Imusarjan tiiviste?
[Vastaus]
ETL 09:38 13.03.2016
Onko tuo sj413 kori muutoin erilainen kuin sj410 vai onnistuuko katon vaihto?
[Vastaus]
Palex 10:55 13.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja ETL:
Onko tuo sj413 kori muutoin erilainen kuin sj410 vai onnistuuko katon vaihto?
Onnistuu.
[Vastaus]
ukkonen7 14:04 17.03.2016
Oliko jollain muistissa missä HA autossa oli takajarrukengät samat kuin sj410käsijarrukengät kun ei motonetistä enää niitä saa eikä kylän varaosakaupasta
[Vastaus]
wikke 15:36 17.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja ukkonen7:
Oliko jollain muistissa missä HA autossa oli takajarrukengät samat kuin sj410käsijarrukengät kun ei motonetistä enää niitä saa eikä kylän varaosakaupasta
Hatara (yli kymmenen vuodentakainen) muistikuva että oman merkin sisältä löytyi, saman ikäisistä Alto:ista?
[Vastaus]
ukkonen7 15:52 17.03.2016
Näin olin jostain myös kuulevani, otan vanhat mukaan ja kysyn tiskiltä että löytyykö alton ja vertaan. Kiitos
[Vastaus]
Heguli 16:58 17.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja ukkonen7:
Näin olin jostain myös kuulevani, otan vanhat mukaan ja kysyn tiskiltä että löytyykö alton ja vertaan. Kiitos
http://m.ebay.com/itm/fits-SUZUKI-SJ...923?nav=SEARCH
[Vastaus]
ukkonen7 18:41 17.03.2016
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli:
http://m.ebay.com/itm/fits-SUZUKI-SJ...923?nav=SEARCH
No tuolta sitten jos ei muualta, kiitos
[Vastaus]
Luokat:samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä
Sivu 111/145
« Ensimmäinen < 1161101109110111 112113121 > Viimeinen »
Up