![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kolmoskoppanen pajero? Jos gen3 niin alapäät oli etummaisen pohja"panssarin" etukiinnikkeisiin ja ylemmät meni etumaskin raoista ns. lukkopeltiin 6mm pultilla.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jep kolmoskoppanenhan se. Minä kiitän tästä tämä riittääkin!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Riippujen kiinnityksestä | sako | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.03.2013 20:06 |
Myyty Pari pajeron jäännettä mm.korit (pätkät) kuvia | Micco | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.04.2011 14:06 |
G-Mersun jakarien kiinnityksestä | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.02.2008 21:03 |
Tankin kiinnityksestä. | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2007 14:19 |
Pajeron pohjan panssarointia (kuvia) | Kelaperse | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.05.2006 13:03 |