Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.02.2016, 13:52
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Ekalla yrittämällä meni väärät vanteet alle.. tai oikea vanne, mutta väärällä ET:llä. Piti olla -13, niin antoivat minulle +6 vaikka tilauslapussa luki oikeat tiedot. Noh, tänään kävin oikeat vanteet ja vaihdatin renkaat alle, väärät jäi US Partsille. Vahinkoja sattuu, hoitivat homman kyllä esimerkillisen hyvin

Pistän illemmalla fotoa

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.02.2016, 21:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Tuossa nyt joku kaverin edelliseltä Kulmakorven reissulta nappaama foto.. liukkaat ne oli nämäkin kun oli tarpeeksi jyrkkä mäki ja jäätä alla
Tuossa vielä väärillä vanteilla, tänään tosiaan sain US Partsista uudet - nyt näyttää paremmalle, eikä ota enää mihinkään kiinni kun ovat 20mm ulomapana



__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.02.2016, 23:39
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.097
Perusasetus

Ootkos Allterraineilla luisutellu? Jos, niin miltä on uus malli tuntunu? Pärjääkö talvisäällä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.03.2016, 09:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ootkos Allterraineilla luisutellu? Jos, niin miltä on uus malli tuntunu? Pärjääkö talvisäällä?
Onhan niillä tullut ajettua kohtalaisen paljon, ja oikein hyvältä vaikuttaa pidon osalta. Aivan eri luokkaa vanhan mallin kanssa. Ei tietenkään mikään oikea talvirengas, mutta ainakin tammikuun pakkaskelit ja sen jälkeinen lauha jakso meni kaikinpuolin nätisti AT KO2:lla

Se mistä vähän annan miinusta on selvästi mutakumeja huonompi sohjo- ja vesiliirron vastustuskyky. BFG AT:n kuvio on kuitenkin sen verran umpinainen, että vesi tai sohjo ei pääse poistumaan yhtä tehokkaasti -> rengas nousee sohjo- tai vesipatjalle jopa yllättävänkin helposti. Ei siltä osin siis juuri tavallisia katurenkaita parempi. Muuten on ollut oivallinen rengas päivittäiseen ajoon, ja se mitä kokeilin vähän syvemmässä (~30-40cm) pakkaslumessa niin eteni hyvin. Katsotaan mitä tapahtuu kun rengas vähän kuluu ja ikääntyy..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.03.2016, 07:49
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Hienostihan se etenee. Millaset lukot tähän nyt tuli. ( en kahlannut kokonaan läpi topicia. )
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.03.2016, 08:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Hienostihan se etenee. Millaset lukot tähän nyt tuli. ( en kahlannut kokonaan läpi topicia. )
Juu, hyvin tämä pääosin kulkee kunhan ei eksy syvempiin mutaspooreihin

Edessä on Eaton eLocker, taakse tulee vähän ylempänä näkyvä Aussie Lockerin palalukko. Se on tosin edelleen autotallin pöydällä, toistaiseksi siellä hanurissa on kitkalukko. Kitkapakat on vaihdettu jokunen vuosi sitten, mutta johan ne on ehtineet kulahtaa uudestaan
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.04.2016, 19:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Avoin murikka tuli asennettua reilu viikko sitten takaperään kitkalukkomurikan tilalle, ja avoimen murikan sisään kaveriksi Aussie Locker. Ei sitä taas muistanutkaan ~6 vuoden tauon jälkeen miten paljon 100% takalukko auttaakaan etenemisessä


Nuo tuli nyt tilailtua jenkeistä; täysalumiininen syylari - ei löydy Suomesta ZJ:hin ollenkaan, ja tämäkin piti kikkailemalla tilata kun ei radiatorexpress.com toimita kuin jenkkien sisällä.
..ja välillä myös maksetaan satunnaisia oppirahoja, ilmastoinnin lauhdutinkenno olisi kannattanut suosiolla hakea Jamantilta eikä koittaa tilata jenkeistä muutamaa kymppiä halvemmalla samalla kun sieltä tuli muuta rompetta. Tuo Kiinassa tehty kasa paskaa - vaikka Valeo onkin - on jotain sellaista mitä en suosittelisi pahimmalle vihamiehellekään.

No, katotaan jos sen saa soviteltua ja miten mahtaa pelittää. Jos ei toimi, niin sitten Jamantilta Omix-Adan lauhdutin keulalle. Valeo siis piti olla "bolt-on" ja "OEM quality", mutta ei todellakaan ole. Periaatteessa Valeo tosin on parempi, kun on cross- flow- tyyppinen minkä pitäisi olla r134a- aineiden kanssa parempi kuin tehdasmallin "serpentine-flow", mutta katotaan nyt. Lähinnä ongelma on lauhduttimen sovitus, ei kelpaa alkuunkaan tehtaan kiinnityksiin.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 08.04.2016 19:38
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 20.02.2010 18:48
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 10:13 (GMT +2).