![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kertojaventtiili on kai virallisesti 6/2 venttiili, eli yhdellä kakstoimisella karalla voi käyttää kahta kakstoimista laitetta, eriaikaisesti tosin. Täsä noita 6/2 venttiiliä on kaksi sarjassa niin yhdellä traktorin karalla/lohkolla voin käyttää aisaohjausta, tukijalkoja ja liikuttaa vetorullia.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Takas aiheeseen.
Vähän letkutuksia vejelty. Ja sen verran piti koittaa että puomi liikkuu ja rullat pyörii. Loput letkut kiinni ja viikoloppuna testejä ajamaan. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
hätänen vehe
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Vaikken mitään tiedäkkään, niin laittaisin rullien vedosta pikkuisen putken puristuksen puolelle, että kiristäisi rullia samalla kun syöttää
Ja mites kun kuulostaisi, että ahdistaa letkuista/putkista kun pumppu huutaa vaikkei leikkuri vielä puristakkaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Letkut katkasulle on nyt nurkista löytyneistä puolituumasista kasattu. Ne ahistaa jonku verran ja tuntuu että venttiilikin ahistaa jos ei työnnä vipua pohojaan. Vetomoottoreille mennee kolomevarttiset letkut.
Vedolta paine sylinterille mutta miten sylinterin paluupuoli? Rullien ja terien painatus oli samalla lohkolla mutta terät paino liikaa puuta vasten vaikka niitten sylinteri onkin pieni. Laitettiin sitten omille lohkoille niin terät alako toimii. Niitte jousto/painatus on tehty paineakkujen avulla. Loppu vaan sopivat nipat että ois saatu rullatkin pelaamaan paineakkujen kans. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eikö se paluu toimisi ihan normaalisti, eihän veto ole päällä silloin kun rullat avaa?
Sitä tarkoitin, et kun rullia ajetaan syötölle niin olisi pienellä 1/4 tuumasella putkella paine rullien puristukselle Jäisi toi rungon ohentuessa pidon katoaminen pois Eli rullien vetomoottorille sisään menevään putkeen T-haara josta ohuella putkella T-haara sylinterien painatuksen puolelle Silloin kun rullat avaa, niin pyörityksen lohkohan on kiinni jolloin siellä on paine vastassa ja jos rullat on vapaalla silloin kun ei ole pyöritystä, niin haittaako jos rullat avatessa pyörähtää Jos ite tekisin niin varmaankin rullien syöttö/pyöritys kulkisi puristuksen kautta kokonaan, eli kun rullat puristetaan kiinni puuhun ne pyörisi samalla paineventtiiliä vasten silloin kiristys olisi aina ja peruuttaessa sen verran mitä paineventtiili vastustaa Tai sit paineventtiilin korvaa sulkevalla sähköventtiilillä, jolloin onnistuu myös rullien puristaminen ilman, et ne pyörii, sulkee vaan sen venttiilin niin rullien moottorien öljyn paluu estyy, ainoo kestääkö moottorin stefat täysiä paineita mitä pumppu jaksaa survoa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |