![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Hei mites noi suklaushommat, syvemmissä vesissä ja silleen? Takavuosina yks puolituttu ukko oli mm. tuolla Pohjanmerellä porauslautoilla yms moisissa hommissa. Joku ~30v ukko ja ihan romuna, noin niinkuin fyysisesti. Jokaikinen nivel paukkui kuin mikäkin ja muuten oli vähän semmoinen kärsineen oloinen.
Lienee kuitenkin aika kuluttavaa hommaa jos ihan päivätöinä tekee? Tämä siis joskus 80-90-luvun taitteessa. Ukko sanoi että palkkaus on ns. kohdallaan mutta voipi olla että eläkepäivistä ei ainakaan nauti, jos sinne asti selviää suurin piirtein hengissä. Ei varmaan kovin vanhaksi pysty edes tekemään semmoisia hommia. Meinas että se kylmyys ja paine-ero runkkaa kroppaa aika tehokkaasti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |