Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 12.02.2016, 19:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.451
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Unohda se VM diesel ihan suosiolla.

- Halkeaa koneen ja laatikon välinen adapterilevy, ja kusee öljyä solkenaan kampiakselin tiivistyksestä. Tosin kusee joka paikasta muualtakin. Kunnossa ollessaan pelottaa koko ajan, mistä vuoto alkaa seuraavaks.

- 5 irtonaista sylinterikantta koneessa, yks yhteinen kannen tiiviste.
Jaa.. niin VM:n koneelliset siis vuotaa vielä enemmän kuin 4.0 ja 5.2/5.9

Eikös tuo pitkä kansipahvi kannattaisi ensimmäisen kansirempan kohdalla pätkiä osiksi, niin voisi aina kansi kerrallaan sitten vaihtaa uuden pätkän kun niitä kansia halkeaa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tietoa Grand Cherokeen lukosta prautio Tekniikka & Jutustelu 2 01.09.2014 12:07
Myydään / Vaihdetaan WJ Grand Cherokeen korotettu alusta epezi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2014 16:04
Ostettu WJ Grand Cherokeen kuskinpuol taustapeili pee O/M/V Muut 0 10.03.2014 19:47
Jeep grand cherokee WJ Tolu Tekniikka & Jutustelu 2 01.07.2012 15:12
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29


Sivu luotu: 14:50 (GMT +2).