Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 08.02.2016, 00:25
p.jäppinen p.jäppinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HaKu Näytä viesti
Meillä autolle maastoliikenne vakuutus,joka korvaa muille kuin autossa oloille tapahtuvat vahingot.
Autossa olijoille meillä on sairaskuluvakuutukset,tapaturmavakuutukset sekä henkivakuutukset.(ei laji tai kilpailuehtoja)

Eli en näe että AKK lisenssi toisi meille parempaa vakuutusturvaa ?

Toivotaan vain että harvinainen maalaisjärki voittaisi ,radat sellaisia että sivullisille ei mitään sattuisi ja järjestäjien maggara koju ei kaatuisi kenenkään päälle !
Just tämä ei mene minullekkaan jakeluun, että miks osa pitää AKK:ta ainoana vaihtoehtona? Onhan näitä vakuutuksia vaikka kuinka paljon ja uudistuksien myötä tähänkin tarpeeseen varmasti tulee uusia vakuutuksia, kyllä vakuutusyhtiöille raha kelpaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Saatiin Off Roadillekin (Offi-Trial) jälleen AKK:n lajiryhmä Byrocrat Tekniikka & Jutustelu 6 01.11.2014 20:11
akk turvakaari ? VOLIATTI Tekniikka & Jutustelu 3 14.02.2014 22:22
akk huhu?????????? TimJus Tekniikka & Jutustelu 76 10.02.2008 00:57
AKK:n rakenneohjeet turvakaarille Tekniikka & Jutustelu 10 16.10.2006 20:49
AKK:n kilpailijalisenssi 2005 Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 6 13.12.2004 21:12


Sivu luotu: 16:56 (GMT +2).