![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Dacia Duster;1281471]Nyt kiireellä asuntoja haussa, meillähän ei suomessa ole asunnottomia. Varmaankin nämä tulevaisuuden toivot maksavat vuokran itse palkkatuloistaan, Täälläkin kunta jo varannut keväällä tuleville kongolaisille "pakolaisille" rakenteilla olevista rivitaloista asuntoja. Ja näitä kongolaisia on 29 tulossa. Iso määrä pienelle kunnalle, jossa omia työttömiä ja syrjäytynetä on jo riittävästi. Ja omat kuntalaiset ei tahdo kovin helposti kunnan vuokrakämppiä edes saada, vaikka vuokran maksaisivatkin. Tämä on nyt ilmeisesti sitä tasa-arvoa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Alexander Stubb otti kantaa: ”Monikulttuurisuus on rikkaus”
Näinhän se teillä sielläkin. Varmaankin ladyt tykkäävät kun saavat "Tapolaa" ja piakkoin raitilla on maitosuklaan väristä suomen kansalaista... Nämä omat työttömät sielläkin varmaan vievät sossurahansa paikallisen baarin ylläpitoon. Nämä raittiit muslimit varmaankin elävät siveellistä elämää, ja maksavat sielläkin vuokransa omilla palkkatuloillaan, ja varmasti työllistyvät kummasti heti... Näinhän tämä varmaankin näiden päättäjien mielessä... Ei V**tu sanon minä, ihan oikeasti
|
|||
|
|||
![]()
Entiiä mut Niinistö on päälikkö
|
|
||||
|
||||
![]()
Eräs kansan "edustaja" natsima rasmijaari oli jo haukkumassa presidenttiämme.. Kas kun ei rasistiksi sanonu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Soon aivan pöllö...
|
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä Niinistö! Meilläkin raittiit muslimit joraa selvänä baarissa ja juovat ilmeisesti alkoholitonta juomaa
![]() |