|  |   | 
| 
 | |||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Käytin elämäni ekaa kertaa kiinalaista "vikakoodivirveliä" eli obd lukijaa ja sammutin rouvan autosta vikavalon  Liian laihaa seosta se herjailee sillointällöin mutta v-tutti maksaa 30€ laaki lampun sammutuksesta kun vika jää valoksi vaikka ei ole aktiivinen.. Maksoi ittensä nyt siis ko pömpeli jo   
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tulipahan korjattua perä SJ:stä, mielenkiintoinen kokemus näillä pakkasilla.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Elinen meni hojon kimpussa, poltto-aine linjoja, jarruputkia ja niiden ilmaukset, hieman pattereiden kaapelointia ja uudet akut... No, koeajo suoritettiin täs kierikkalan raitilla eilen ehtoolla likkojen kanssa... Ni, ja saihan vedenerottimenkin sit viel sulatella, ku se veti jäähän...
		 
				__________________ NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!!  EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA...  https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kämpän lämpötilaa 15 astetta ylöspäin..   Illalla oli vähän viileää, mutten jaksanu enää alkaa lämmittään, kun ulkona ei ollu kuin rapiat 15 pakkasta.. Aamulla seittemän aikaan totesin viltin alta sisällä olevan "vähä vilposaa".. Nenä valkosena kylmästä.  Kömmin mättämään puuta hellaan ja pönttöuuniin ja totesin siälämpötilan olevan 6 asteen korvilla  WTF!?! No, vilkasu ulkomittariin kertoili siellä olevan 27.5 pakkasta ja pojat oli yöllisillä vaelluksillaan jättäneet ulkoeteisen oven auki..   Kolme pesällistä puuta per tulisija ja kämppä on taas lämmin. 
				__________________ Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Mazdarangerin kausihuoltoa tuli aloitettua.  Piti puslittaa taas apusimpukka uudestaan.  Se tuntuu olevan sellainen vähän reilu 100tkm välein tehtävä homma.  Otin apusimpanssin tänään irti, mutta nytpä oli kumminkin sitten siitä  pallonivel väljänä, eli pitää uusia apusimpanssi kokonaan. Kun jäi aikaa, niin otin tuulilasin pyyhkijät ja sen niiden alla olevan muoviritilän pois. Olihan siellä kompostia ihan tarpeeksi. Komposti näyttää kertyvän noihin ylempiin vaakapintoihin, eli pyyhinten akselien ympärille ja tuulilasin alanurkkien kohdalle. Hyvät maalit siinä vissiin on, sillä ruostetta ei pellissä ollut yhtään. Edellisestä putsauksesta on aikaa 13-14 vuotta. Alla oleva ilmanvaihdon vedenpoistokaukalo sen sijaan oli hyvinkin puhdas. Kaukalon päissä olevat vesireiät oli auki, eikä kaukalon pohjalla ollut kerrassaan mitään pois kaavittavaa tai imuroitavaa roskaa. 
				__________________ Jukka | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kolmoskoppasen pajeron peltejä. Varoituksen sana kaikille takakulmia hitsaileville, takahelmakotelossa on isot superloonipalat jotka vain odottavat kipinöitä ruosteensuoja-aineeseen    | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Purin telttakatoksen.. Joskohan huomenna saisi jo kasailla sitä korjatuilla runkoputkilla. 
				__________________ Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			No Freekun kardaani ja visko siitä tuli otettua pöydälle, toinen kannatinlaakerikin tuli nakutettua irti. Seuraavaksi pitää ruveta poraamaan reikiä, että saa mönjät ulos ja putsattua ja uutta tilalle. Ja Discoon piti saada nyt noi 33" alle, mut rockslidereista piti laikata pikkasen molemmista päistä ettei ota kiinni. Ja sitten piti pyöräyttää tietysti vararengas samaa kokoa ihan normivanteelle, jos käy vahinko niin pääsee mettästä pois. Ja projekti Z:taan menee rangesta otettu tehostettu simpukka josta input shaft:in tiiviste vuoti ja tuli tossa aikasemmin irrotettua ja vaihdettua koko simpukka autosta kun mahoton laittaa paikallaan se tiiviste. Ei ollu helppo nytkään. Siitäpä ei nyt ollu kuvaa. Ja sit sitä konevikaista katuRooverin konetta pikkasen alottanu purkaan kilkkeitä irti. 
				__________________ ---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/  3 Amigos-never travel alone | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 | 
| Mitä korjasit tänään? 2015 | artsi777 | Chit-Chat | 300 | 26.12.2015 19:11 | 
| Mitä korjasit tänään? 2014 | Reetu | Chit-Chat | 365 | 31.12.2014 19:32 | 
| Mitä korjasit tänään? | tonikki | Chit-Chat | 974 | 02.01.2014 05:54 | 
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |