![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Voisko olla niin että kytkimen työsylinteri vaatii kuristimen alipainelinjaan. Tuossa mun projektissa alipainelinjassa on tuollainen kuristin välissä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla kytkimelle myös säiliökin erikseen alipaineelle, mulla on toi kuristin, mut ei säiliötä ja kytkin tosiaan ihan löysä verrattuna ilman tehostajaa, kävi myös mielessä, et onko eri työsylinterit noissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla taas tehostettu muttei tuota mollukkaa pääsylinterissä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oli sitten perkele tuo oikealta ohjattavan cruiserin johtosarja erilainen kuin vasemmalta ohjattava. Voe helvatan helvatta. Päivän asennellut piuhoja ja releita yms. hyssyttymiä,järjestyksessä etenin ja kun pääsin apukuskin puolelle aloin ihmetellä outoa liitintä.
No on mulla vasemmalta ohjattavan johtosarjakin, mutta joku järjen jättiläinen on katkaissut sen rälläkällä kun purettua auto. Vittu mitä hommaa. Jos jollain nurkissa 1993 tai uudemman hdj80 johtosarja niin kiinnostusta on. Saahan tuonkin korjattua mutta tulee 19 epävarmaa kohtaa kun tuon liittää yhteen. |
|
|||
|
|||
![]()
Näytin vähän viilaa tuolle syöttöpumpun ahtopainekaralle.
Saakeli mikä ero moottorin vedoissa. alle 10tkm ajettu tamgearsin kytkin ei pidä nelosella/vitosella yhtään. ![]() Seuraavaksi välijäähyä ja isompaa kytkintä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Onko nuita ruiskupumpun polttoaineen sisäänmeno liittimiä 10mm ja 12mm kokoisia. Mulla tuossa pumpussa on 10mm sisään meno mutta polttoaine suotimessa lähtö 12mm. Varakoneessa joka on 1HD-t on myös 10mm liitin.
Polttoainesuotimissa on toisaan 10mm ja 12mm kokoja riippuen onko 1HZ vai turbo mosa. |
|
|||
|
|||
![]()
Onko hdj.n jämäkämmäksi kytkimeksi ainoa vaihtoehto tuo 24v koneen 300millinen?
Tamgearsin vakio 275mm ei tosiaan pidä ollenkaan nyt kun sai koneeseen vähän eloa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 11 (0 jäsentä and 11 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |