Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.01.2016, 05:56
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Miten onko sit sleep toiminto volumeen kytketty?

Kun yleensä kelloradioita ollut niin joko niillä kuunnellaan radiota nukkumaan mennessä tai sit herätään.

Jos haluaa molemmat, niin pitää tehdä kuten hyvää ja halpaa autoa ostettaessa "jaa, että kahta autoa kattelemassa kahta autoa kattelemassa"
Sleep ei minun mielestä kokeiltuna eikä ohjetta lukien vaikuta kuin aikaan, jonka radio on päällä. Sleep-nappulalla saa muistaakseni valittua ajat 120-60-30-15-OFF kun napsuttelee sitä Sleep-nappulaa useamman kerran.

Totta, kaksi pitää ostaa, jos hyvä ja halpa pitää olla. Halpa ei ollut nyt hakusessa, vaan isonumeroinen kelloradio, joka herättää radiolla. Käytiin emännän kanssa Hämeenlinnan kodinkoneliikkeiden tarjonnat tutkimassa ja muissa kelloradioissa oli puolet pienemmät numerot, liian pienet.

Nyt modattuna tämä tuntuu olevan meidän käyttöön sopiva.
__________________
Jukka
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 HannuNurminen Tapahtumat 36 14.08.2016 13:40
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 Byrocrat Tapahtumat 10 16.06.2016 18:15
WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 Patu925 Tapahtumat 41 11.01.2016 17:03
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? kersantti Tekniikka & Jutustelu 40 20.04.2012 14:34
Nelivedon hankinta MLempinen Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 22:16


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).