![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joskus ehdotin että nikin ja avattaren välimaastoon tulisi vaikkapa syntymävuosi tms.näkyviin. Kun nääs joskus palstalle eksyi kovinkin nuoria kavereita jakamaan suuria elämänviisauksia lähinnä essonpaarin ja rippikoulun pohjalta ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
38 vielä vähän aikaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
38 vielä kesällä 39v
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Niinku tiedois on ni 36 tulee täytee kesäkuussa
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Parin viikon päästä 34 taitaa pyörähtää mittariin..
|
|
|||
|
|||
![]()
Ruumiillisesti ja virallisesti 43.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sama kun rohmolla,eli suurena vuotena,tai miten sen nyt ottaa melkein näin kansakoulun pohjalta(hymiö),samaa oon ihmetelly itekkin,että kyl nuoret hienoil autoil ajelee,mut miks ei rakentele maastoautoja?tämäkin ilmiö on ainakin minun mielestäni ihan kotonta tullutta,eli jos isä osaa rakennella niin poika jatkaa,ja suurin syy tähän taitaa olla tilat,eli,vanhemmilla on maatila missä on konehallit ja vehkeet valmiina,ei jumalauta mua,anteeks,menee jo yli topicin.hei,hei,kiitos kun jaksoit.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kesällä paukahtaa 35 täyteen.
|
|
||||
|
||||