Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 29.01.2005, 23:34
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Mikähän se on nykyisin käytäntö, saako pitkän pajeron pakettiautoksi jos on vain etupenkit vai pitääkö vielä korottaa kattokin? Eli millä mitoilla saa pakettiauto-leiman?

Note! This message was posted anonymously!
Sanos vielä vuosmalli?

" King of the road & OFFROAD "
Mitsubishi Pajero 2.8TD
BFGoodrich AllTerrain T/A 31*10,5 R15
No mitäs, jos vanhaa kamaa ni huoltoautoks ja jos täyden autoveron alainen nii pakuks vaan ku etupenkit kuikkaan. Tosin täyden autoveron alaista ei kantsi tehhä huoltoautoks....
täähä pitäs jo olla puitu tääki juttu...


-- Wannabe OFF-roader --

Edit: äääh...söörtsillä löytyy huoltoautosta ja pakuilusta iha tarpeeks tietoo ja ainahan voi koitta onneaan ja kysyä katsastuskonttorilta


Edited by - L-200 on 29/01/2005 23:36:10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Mb 300 gd pakettiauto O/M/V Ajoneuvot 14 30.12.2006 00:07
PAKETTIAUTO BJ? Tekniikka & Jutustelu 10 12.10.2006 16:50
M: HDJ-80 Pakettiauto HDJ-80 O/M/V Ajoneuvot 3 04.09.2006 08:22
M/V 4X4 Pakettiauto, Myyty ypjp O/M/V Ajoneuvot 5 19.04.2006 08:44
Pakettiauto O/M/V Muut 0 11.10.2004 14:09


Sivu luotu: 22:46 (GMT +2).