![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suzuki samurain mittaristoMihinkä tuo pitempi piuha tulee (mittariston valot ei pelaa kun tuo piuha on irti),kiitokset etukäteen..
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Jarruletkuista ja vähän muustakinNämä vissiin purkaantuvat jarruputken puolelta, jos purkaantuvat. Se tarkoittaa että minulla on vääränlainen, mutta kylläkin oikean mittainen jarruletku tilalle kun siinä on urosliittimellä päät. Mahtaako noihin adaptereita löytää vai etsiäkkö kokonaan uusi letku. Rahaa ei paljon palanut, vaan odottelu ja metsästys tympäisee. Tollaisilla päillä varustettu 395mm pitkä letku tuli: ![]() Entäs mistä kannattaisi alkaa selvittelemään väärin näyttävää moottorinlämpömittaria (lämpimänä nousee vain hieman "nollasta") ja alati tyhjää näyttävää polttoainemittaria. Kun molemmat näyttävät samalla tapaa liian vähän niin voisiko tuo mittariston päässä olla vika. Johtosekamelskaa katsoessa tosin pitää olla tyytyväinen että tärkeämmät sähköt kuitenkin toimivat ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas alkois olla taas seuraavassa kuussa suzzukin leimaus.
Puslat pitäis vielä tilailla,Niin sit alkais olla hyvällä mallilla osien suhteen ![]() Kukaan tilannut noita cross4wd:n emun "punaisia" suzzukiin.Onko kovemmat vai pehmeemmät vai vaan punaiset ![]() --->http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...2,43,171&lang= |
#4
|
|||
|
|||
![]() Jarrut vaativat pumppaamista
Suzukin ehjäys etenee, pakosarja on vaihdettu ja sen myötä pakoputken ja pakosarjan liitoskin pitää.
Takajarrusatuloihin on vaihdettu uudet tiviisteet ja männät. Takana myös uudet jarrulevyt ja jarrupalat. Mielestäni ilmasin jarrut ok, mutta poljin on pehmeä ja kovoo vasta muutaman polkaisun jälkeen. En saanut itse irti tuota aiempien kuvien mahonutta jarruletkua joten vein auton pajalle että vaihtavat letkun ja samalla pyysin että ilmaavaat jarrut uudestaan. Kuinkas ollakkaan, poljin pysyy pehmeänä vaikka ilmattu sielläkin kahdesti. Epäilivät pääjarrusylinteriä, mutta mikä sen olisi särkenyt auton seisoessa tallissa. Itse mietin että olenko voinut kasata takajarrut jollain tapaa väärin ja pyysinkin ne vielä tsekkaamaan. Takajarrut ovat 90-luvun alun Swiftin etusatulat (Tokico). Ideoita? Tuo pääsylinteri ei ole varmaankaan helppo osa bongata jos vika siinä on, mutta missä muualla se voi olla? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikä Suzuki on kyseessä ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Suzuki on 1987 SJ413 LWB, mutta osia on sieltä ja täältä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ok. Noissa jarrujen ilmaus on perinteisesti hankalaa. Saattaa toki olla pääsylinterikin horo. Onko ilmausnipat kaikki yläpuolella ? Aja vaan nestettä läpi kunnolla, kyllä se siitä.
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |