![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]() FOFFIin ei millään "mopolla" kannata edes ajatella lähtevänsäLainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Byrocrat : 27.12.2015 21:56 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kyllä suomiluokassa pärjää jo reilulla 200 hevosella. oskalla suzukissa volvon t5 pikkusen viritettynä, niin hyvin pärjäs. nyt mennään pikkusen isommalle montulle, mutta radat tehdään autojen mukaan ja suomiluokkaa ei ihan ylös ajateta.
turvallisuus on kuitenki se mihin puututaan ja kunnon turvakehikko on pakollinen. kertalisenssin saat taas paikanpäältä.
__________________
M.O.C |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko nyt tarkoitus mennä täysin näiden suomiluokka sääntöjen mukaan?
Eli tässä pari kohtaa mitkä kiinnostaa näin aluksi: 5.1.1.3 Renkaat ja jousitus 5.1.1.3.1 Renkaat ja vanteet Kaikki katukäyttöön hyväksytyt renkaat sallittu. Itse pin- noitettuja renkaita ei sallita. Laparenkaat on kielletty. Lumiketjut tai muut kiinni- tettävät pitoa edistävät lisävarusteet renkaissa kielletty. Vanteet ovat vapaavalintaiset. Eli laparenkailla ei ajeta suomiluokkaa? 5.1.1.12 Kuljettajan penkki Penkin tulee olla korkea-selkänojainen ja sen tulee olla turvallisesti kiinnitetty, selkänojan tulee olla kiinni turvakehikossa tai jäykistetty samansuuntaisesti. Sel- känojan tulee olla tarpeeksi korkea jotta se peittää 2/3 kuljettajan kypärästä. Penkissä tulee olla sivuttaissuojat estämässä kypärän sivuttaisliikettä, joko FIA/SFI hyväk- sytyt tai vähintään 10cm leveästä ja 3mm paksusta alu- miinista tai teräksestä valmistetut. sivuttaissuojat tulee yltää vähintään 20cm eteenpäin penkin takareunasta mitattuna Penkissä oltava noi sivuttaissuojat? Viimeksi muokannut JPK : 29.12.2015 10:35 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
laparenkailla mennään modiin.
ja tuota penkki asiaa pähkäillään sääntöä uusiksi suomiluokkaan.
__________________
M.O.C |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Minun Jeepillä ei pääse ajamaan kun ei ole kuppipenkkejä tai nelipistevöitä, mutta mietin että pystyisikö samaan syssyyn järjestämään kokeilumahdollisuuden myös vakiommille autoille? Helppoja mäkiä joissa ei olisi juuri kaatamisen vaaraa vakiomaasturillakaan. Mielestäni paras tapa saada uusia kilpailijoita on sytyttää kipinä antamalla mahdollisuus koittaa lajia vaikka sitten miedompana. Ei välttämättä siis kilpailua vakioille mutta pari mäkeä jota saa käydä koittamassa valvotusti.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edistää yleistä turvallisuutta kun kuskilla on jokin tuntuma miten päivittäin käytetty ajoneuvo käyttäytyy erikoisessa tilanteessa. Kuten jääradat silloin ennen. Muistatteko? Minkälainen olis "AKK standard-mäki"? Mitenköhän 45 asteen kaltevuus ja 30m rinteen pituus toimisi vakioautolle. Ja pitäisiköhän maaperätyyppiä jotenkin määritellä (hiesua, hiekkaa vai hietaa) kun ajoneuvot uppoavat eritavoin eri tyyppisen maaperän rinteeseen? ![]() Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 31.12.2015 22:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Foffia Saksaan | örkki | Tapahtumat | 2 | 19.09.2008 12:46 |
Niva foffia | -MaTTi- | Linkit | 1 | 23.12.2007 20:21 |
foffia kangasalta... | Linkit | 1 | 05.10.2006 11:42 | |
Foffia Islannista | jjv | Linkit | 2 | 18.04.2006 15:00 |
FOFFIA telkkarissa | TOHJ61 | Tapahtumat | 6 | 22.08.2005 08:37 |