![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
En ole mikään itämaan tietäjä mutta hodarissa on iso takaperä ja mulla ei oo takana yhtää välystä vaikka on ajettu aiva vitusti. Musta tuntuu-fiilikset kertoo että luulis jotta jos lootassa on kauheesti välystä niin ei montaa kymmentä kilometriä mee että hammaspeikko napsii kaikki hampaat silooseksi. Ainiin semmonenki juttu vielä, että tästä joskus meni kytkinlevystä ne pienet jouset poikki niin oli tosi palio klappia voimansiirros. Siis ne oikeen ite levyssä olevat kiertosuuntaan olevat jouset.
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]()
Täytyykin kattoo ja kokeilla noita kardaanien pyörittelyä! Kytkin oli kans uusittu autosta, joten huomio kohdistuu tohon etuperään ja sen kuntoon. Kiitoksia tähän asti saaduista tiedoista ja vinkeistä! Hiemn viisaampana taas!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Turussa?
-92 Harmaa? Kansivika? Semmosesta projektista sovin kaupat tänään. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() P.S Itsellä myös auto myynissä Torissa ja Nettiautossa jos jollekkin tarvetta pakulle. Voin antaa lisätietoja jos jollakin tarvetta. (Meni hieman mainostamiseksi ja ohi aiheen pahoittelen!) |
|
||||
|
||||
![]()
Tietääks kukaan tästä kyseisestä 100 sta mitään:
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6910590
|
|||
|
|||
![]()
No samaan rahaan on ollu jo useampi puolet vähemmän ajettu myynnissä ja tätä myyty jo toista vuotta hintaan 11900€, oli laskenut hintaa kun toriin ilmesty alle 300 menty luxury 11,5 pyynnillä.
Onhan toi 580 ihan perkeleellinen lukema ja tää on vielä neekerimalli. |
|
|||
|
|||
![]()
Rupes syöttöpumppu vuotaan takapäästä.
Mikä hajos? Mistä varaosia? Onko vaikee irrottaa ja korjata? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Tämmönen piikkilangan kiristin eksyi tänne. Sattuuko joku tietään tämän historiasta mitään? VX:n astinlautoja ja keulaan rosterista valorautaa voi tarjota jos jollain on sellaisia jouten. Viimeksi muokannut Mika_T : 29.12.2015 22:50 |
|
||||
|
||||
![]()
Osaako joku kertoa tuossa kytkimen pääsylinterin päällä olevasta mollukasta. Mikä sillä on virkana. Mollukan sisällä on mäntä ja jousi. Männän päällä on kumitulppa, eli mäntä painuu kumitulppaa vasten ja se on umpiperässä. En nyt keksi mitä virkaa tuolla mollukalla on???
|
|
|||
|
|||
![]()
Tehostamattomassa tuota ei muuten ole ollenkaan, kerro sitten miten löysä kytkimestä tuli, itellä iso kytkin ja tehostin lisätty jälkikäteen ja poljin menee lattiaan hieman liian helposti, kun alipaineet kellossa...on siis semmoinen yhdellä varpaalla käytettävä toi mun kytkin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voisko olla niin että kytkimen työsylinteri vaatii kuristimen alipainelinjaan. Tuossa mun projektissa alipainelinjassa on tuollainen kuristin välissä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla kytkimelle myös säiliökin erikseen alipaineelle, mulla on toi kuristin, mut ei säiliötä ja kytkin tosiaan ihan löysä verrattuna ilman tehostajaa, kävi myös mielessä, et onko eri työsylinterit noissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla taas tehostettu muttei tuota mollukkaa pääsylinterissä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oli sitten perkele tuo oikealta ohjattavan cruiserin johtosarja erilainen kuin vasemmalta ohjattava. Voe helvatan helvatta. Päivän asennellut piuhoja ja releita yms. hyssyttymiä,järjestyksessä etenin ja kun pääsin apukuskin puolelle aloin ihmetellä outoa liitintä.
No on mulla vasemmalta ohjattavan johtosarjakin, mutta joku järjen jättiläinen on katkaissut sen rälläkällä kun purettua auto. Vittu mitä hommaa. Jos jollain nurkissa 1993 tai uudemman hdj80 johtosarja niin kiinnostusta on. Saahan tuonkin korjattua mutta tulee 19 epävarmaa kohtaa kun tuon liittää yhteen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |