![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Päivää kaikille! Olen katselemassa tuollaista HDJ80, ja koitin hakea tietoa jo mutta en oikein löytänyt. Eli auto josta olen kiinnostunut on kaikinpuolin muuten siisti ja hyvin laitettu, mutta ajettaessa kun kaasua höllää ja kaasuttaa uudellen niin nykäisee/tökkäsee ennenkuin alkaa taas vetää normaalisti. Ajattelin vian liittyvän joko vaihteistoon tai perään? Voiko laatikko olla jo väljä kun autolla ajettu alle 500 000km? Vai löytyykö vika jostain voimansiirron nivelistä/kumeista?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edit: saat tämän selville kun kytket keskitasauspyörästön lukon päälle -> välys katoaa. Näin ainakin minulla. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En ole mikään itämaan tietäjä mutta hodarissa on iso takaperä ja mulla ei oo takana yhtää välystä vaikka on ajettu aiva vitusti. Musta tuntuu-fiilikset kertoo että luulis jotta jos lootassa on kauheesti välystä niin ei montaa kymmentä kilometriä mee että hammaspeikko napsii kaikki hampaat silooseksi. Ainiin semmonenki juttu vielä, että tästä joskus meni kytkinlevystä ne pienet jouset poikki niin oli tosi palio klappia voimansiirros. Siis ne oikeen ite levyssä olevat kiertosuuntaan olevat jouset.
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|||
|
|||
![]()
Täytyykin kattoo ja kokeilla noita kardaanien pyörittelyä! Kytkin oli kans uusittu autosta, joten huomio kohdistuu tohon etuperään ja sen kuntoon. Kiitoksia tähän asti saaduista tiedoista ja vinkeistä! Hiemn viisaampana taas!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Turussa?
-92 Harmaa? Kansivika? Semmosesta projektista sovin kaupat tänään. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() P.S Itsellä myös auto myynissä Torissa ja Nettiautossa jos jollekkin tarvetta pakulle. Voin antaa lisätietoja jos jollakin tarvetta. (Meni hieman mainostamiseksi ja ohi aiheen pahoittelen!) |
|
||||
|
||||
![]()
Osaako joku kertoa tuossa kytkimen pääsylinterin päällä olevasta mollukasta. Mikä sillä on virkana. Mollukan sisällä on mäntä ja jousi. Männän päällä on kumitulppa, eli mäntä painuu kumitulppaa vasten ja se on umpiperässä. En nyt keksi mitä virkaa tuolla mollukalla on???
|
|
|||
|
|||
![]()
Tehostamattomassa tuota ei muuten ole ollenkaan, kerro sitten miten löysä kytkimestä tuli, itellä iso kytkin ja tehostin lisätty jälkikäteen ja poljin menee lattiaan hieman liian helposti, kun alipaineet kellossa...on siis semmoinen yhdellä varpaalla käytettävä toi mun kytkin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Voisko olla niin että kytkimen työsylinteri vaatii kuristimen alipainelinjaan. Tuossa mun projektissa alipainelinjassa on tuollainen kuristin välissä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 9 (0 jäsentä and 9 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |