![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
BensatankkiMoro! Miten porukka toteuttanu tankin joka tulee konttiin? Itellä olisi neliskanttinen rosteri laatikko fiksaamista vaille valmis tankki. Miten esim voiko polttoaine lähtö olla kiinteä vai pitääkö tehä joku koho patentti? Kiitos jo etukäteen! Kyseessä Sj 410
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
En nyt oikein ymmärrä tuota kohopatenttia, mutta kiinteitä ne on yleensä ollut.
__________________
RASOR |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Niin lähinnä meinasin että jos kiinteä niin kun tankki kallistuu niin ottaako herkästi ilmaa, silloinkun tankissa on vähemmän ainetta. Mutta tuossa suunittelin sitä hallilla, niin jos ottas lähön yläkautta ja laittas painon letkun kanssa lähelle tankin pohjaa. Sillonhan se vapaasti liikkuisi bensan mukana ja tankin kärsis ajaa aika tyhjäks.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Samuraissa on ollu tyhjäkäynti hukassa, mikä avuksi?
Kylmänä kone käy noin 2800rpm "tyhjäkäyntiä" hetkenkuluttua n. 1 km ajon jälkeen noin 900 rpm... Missäs vika ?
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vai menikö multa nyt jokin ohi taas?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tekisi mieli suurentaa rengas kokoa, joten minkälaisia kokemuksia on 33x12.5 renkaiden kanssa Suzukissa ? Siis kestääkö vetoakselit ja vetonivelet metsässä rumuamista? Kyseessä siis 413, ja takana on palalukko. Vai kannattaako luopua ajatuksesta jo tässä vaiheessa ....
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
|
#10
|
|||
|
|||
Vielä kardaanien nivelistä
Aiemmin kummastelin kun kardaanin niveliä löytyikin useampaa sorttia - aion silloin ottaa kuvan kepeistä ja tässäpä olisi:
https://goo.gl/photos/LFgRespUqpnZAe6r5 - itselle tuo ei sano mitään, mutta erilaiset nivelet tuohon etukeppiin piti olla. Oikean etukulman korjauspeltikin sisälsi vähän ylläreitä: https://goo.gl/photos/62aacAtGLyXsBA3U7 - muoto ei ihan täsmää, mutta ei vaarallista, tosin ikävä mutapotero tuohon jää. https://goo.gl/photos/PPkk87NTv4hH2WGRA - nämä ruuvinreiät eivät taas satu sinnepäinkään. Ehkä hakkaamalla voisi saada pellin ylälaitaa peremmäs, mutta kaikki muut kiinnityspisteet täsmäävät ja ovat kiinni niin saapa nähdä. Piiloonhan nuo jäävät akun taakse ![]() https://goo.gl/photos/NE6PsmQCKASrX4sYA - veemäisin ylläri oli että umpion kiinnitykset ovat jollekin muulle umpiolle kuin tuolle mikä paikoillaan oli. Noh, porakone auttaa. Samaa apua pitää käyttää kun jarruputkien tuelle ei löytynyt kiinnityspaikkaa uudesta pellistä. Melkein hyvä pelti siis. Noiden jälkeen pitäisi sitten tohtia alkaa irroittelemaan pakosarjaa kun ei sen pakoputken liitoksen pultteja sovi paikoillaan poraamaan. |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |