Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 28.01.2005, 20:08
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kyselin aikoinani aiheesta konttorilta, sellaista ei kielletty jossa vaijerit oli lukittavissa samalla kahvalla toimiviksi. Tarkoitus oli tehdä sellainen kahva jossa olisi ollut kolmiasentoinen nuppi, jolla sai ääriasennoissaan valittua jommankumman puolen kasijarrun, ja joka keskiasennossa olisi jarrutanut kumpaakin takapyörää. Jäi kuitenkin suunnitelmista pois kun tasauspyörästö vaihtui erilaiseen.



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tupla beadlockit swamber Tekniikka & Jutustelu 14 08.02.2008 00:53
3B moottoriin tupla hihnapyörö? BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 01.12.2007 05:36
O: Toyota tupla joint Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.03.2007 20:50
m: chevyn tupla tankit avolavan O/M/V Muut 2 28.09.2005 11:41
toyotan tupla murros jami63 Tekniikka & Jutustelu 3 02.11.2004 11:10


Sivu luotu: 08:58 (GMT +2).