Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.12.2015, 17:55
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Sivulla ne letkut olisi paremmin suojassa tosin jos ne taaksi/alapuolelle niin niille voi ja pitää vääntää jonniimoiset suojat et voi touhuta niikus näin...



https://m.youtube.com/watch?v=iWaLLovhYD4

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.12.2015, 19:15
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Sivulla ne letkut olisi paremmin suojassa tosin jos ne taaksi/alapuolelle niin niille voi ja pitää vääntää jonniimoiset suojat et voi touhuta niikus näin...
https://m.youtube.com/watch?v=iWaLLovhYD4

Moni voi kattoa, et melko väärää käyttöä noilla bobeilla, mutta taas iteväittäisin, ettei mitenkään väärää/raakaa käyttöä

Sen verran pehmeesti näky kulkevan
Ainoo joka vois valittaa on rekan kärryn omistaja


Kuis pitkää tollasessa bobcatissa tai vastaavissa renkaat kestää ennen kaljuuntumistaan
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.12.2015, 22:33
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No niin taas on hieman virkkailtu...

Hemmetinmoinen homma mokomassa palassa. Jälkeenpäin todettuna se pulttikehältä kiinni tuleva malli oisi ollu aika paljon helpompi tehä ja ehkä viisaampi muutenkin. Mutta aika näyttää.



Tältä se näyttää pystyssä valmiina toimeen...



Ja tältä letkeänä lepotilassa...



Huomenissa jos saisi tankkilinjan askarreltua niin pääsisi kokeilemaan...ja tosiaan paineet pitää säätää kun ne jäi hieman ylös.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2015, 09:11
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

ihan normaali rammerikäyttööhän tuossa videossa saapi kone.. kaikkihan sen tietää, et jos on ollu rammeri kiinni bopparissa ni ei siitä enää muihin töihin ole, ns loppukäyttöhommaa nuille iliman täyttä puomiston huoltoo. muuteki on vähän semmonen apinakiikku, ettei ole kuskille suunniteltu, ite en ainakaan fanita yhtään tuon tehtaan koneita, koska kuskilla on pitkiä päiviä ajaessa selekä aivan järkyttävän kovilla jos vertaa vaikka Gehliin. toinen, että nuissa on niin typerät kontrollit, että menee hermo, kun pitää huudattaa käsikaasulla ja puomi on järettömän hias.. makuasioita tietty, mut ite oon sitä koulukuntaa, et lapikkaalla miärätään pumpun painetta ja joystickillä virtauksen määrä, siästyy polttoainetta ja jotain saa aikasekskii päivän mittaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.12.2015, 15:52
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Mitäs ne paineet nyt sitten oikein on siinä Bobbarissa ?

Vasarankäynti paine näyttäis olevan 100-150bar, eli varoventtiilin asetus tulisi olla n. 200bar.
180bar on vielä ok jos vastapaine pysyy kurissa. Tärkeintä on että varoventtiili pysyy varmasti kiinni vasaran iskiessä normaalisti.

Nyrkkisääntö painerajan säädölle vasarakäyttöön: vasaran max. käyntipaine (eli tässä tapauksessa 150bar) + 30..50baria, mielummin se 50bar yli käyntipaineen kuin 30...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.12.2015, 21:07
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No perkules, Raja jäi 170 baariin eli saa olla siis enemmänkin? Ruuvataan siis ylemmäs. Työpumppu on uusi eli äppyä siinä riittää ilman lämpiämistä.

Punismentille että en tiiä miten nopea kuormaaja gehlissä on mutta ei tuokaan mitenkään hidas ole. Ja onhan noita Catteja sen seittemällä eri akselivälillä jos ei jaksa temppuilla. Vaan ei noista vielä kokemusta ole ja tuohon hintaan ei ollu hirveesti valinnan varaa... Ja mitä loppukäyttöaspektiin tulee niin tuo on luokkaa pelastunu paalista pelkästään romuraudan huonon hinnan takia...vähän niiku meitsin muukin kalusto.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2015, 08:30
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
No perkules, Raja jäi 170 baariin eli saa olla siis enemmänkin? Ruuvataan siis ylemmäs. Työpumppu on uusi eli äppyä siinä riittää ilman lämpiämistä.
Juu, pikkasen käännät varoa tiukemmalle. Tärkeintä on tosiaan se että varo pysyy kiinni kun vasara lyö, jos varo edes hitusen aukeaa niin vasara rupeaa sekoilemaan ja varon jousi kuolee nopeasti.

En tiedä minkä verran työpumpusta saa öljyä ulos paineen alla mutta 45L/min on näköjään vasaran maximi (virtausmittarilla saisit mitattua tarkan lukeman ja nimenomaan paineenalainen tuotto ratkaisee). Ite säätäsin litroja tulemaan n. 40L/min 150bar paineella, ne loput viisi litraa aiheuttaa lähinnä lämpöä ja polttoaineen kulutusta. Iskutehoon ei vaikuta mitään, taajuuteen hieman.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.12.2015, 17:46
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Punismentille että en tiiä miten nopea kuormaaja gehlissä on mutta ei tuokaan mitenkään hidas ole. Ja onhan noita Catteja sen seittemällä eri akselivälillä jos ei jaksa temppuilla. Vaan ei noista vielä kokemusta ole ja tuohon hintaan ei ollu hirveesti valinnan varaa... Ja mitä loppukäyttöaspektiin tulee niin tuo on luokkaa pelastunu paalista pelkästään romuraudan huonon hinnan takia...vähän niiku meitsin muukin kalusto.
sittehä se on rammerikoneena ihan oikeessa paikassa Gehlissä, mitä oon paria erilaista ajellu, eli ~1000kg ja sitte ~3500kg sanosin et "reaaliaikanen". muistaakseni tuos 3,5t konees on joku ¨80-120hp mallista riippuen pumpun jatkeena, eli kun survaset lapun lattiaan, ni siel virtaa, ihan riittävästi. siis täysi ylösnosto liike ja kun paukahtaa lappu lattiassa stoppareihin, niin kone keulii selälleen, normi kippo tyhjänä kiinni bopikan isoin ongelma tuli itelle siinä, et se puomi on järettömän hias, vaikka ois ruuvattukin ns kaikki kaakkoon ja ajamisesta tulee sellasta hapuilua, sitte ku sitä ei saa "ohjattua" kaasulla yhtään ni ei sopinu mitekää miulle makuasioitahan nuo on kaikki, mie vaan ite vihasin alustalähtien bopparin ergonomiaa (oon hujoppi), mittaripaneeli repii pään auki, jos kone menee nokalleen, nimim kokemusta x2..
mut onhan nuita luolakoneena ja kovat jätkät ajaa niitä joka päivä siellä ja tekeehän pelimies nurmikon ja laatotusten pohjatki bopparillakin oon sellasenkin nähny ja hyvät tuli molemmista sitte toisekseen, jos halavalla saapi, ni lumityötki kivempi tehä ku jollai jesuksen lumikolalla, ei pikku klapit puomis paljoo paina
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.12.2015, 21:50
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
ihan normaali rammerikäyttööhän tuossa videossa saapi kone.. kaikkihan sen tietää, et jos on ollu rammeri kiinni bopparissa ni ei siitä enää muihin töihin ole, ns loppukäyttöhommaa nuille iliman täyttä puomiston huoltoo. muuteki on vähän semmonen apinakiikku, ettei ole kuskille suunniteltu, ite en ainakaan fanita yhtään tuon tehtaan koneita, koska kuskilla on pitkiä päiviä ajaessa selekä aivan järkyttävän kovilla jos vertaa vaikka Gehliin. toinen, että nuissa on niin typerät kontrollit, että menee hermo, kun pitää huudattaa käsikaasulla ja puomi on järettömän hias.. makuasioita tietty, mut ite oon sitä koulukuntaa, et lapikkaalla miärätään pumpun painetta ja joystickillä virtauksen määrä, siästyy polttoainetta ja jotain saa aikasekskii päivän mittaan
Meil oli lainassa alle 2000 tuntia ajettu rammeri bobpari ja voi perkele se oli loppu . Meijän oma kone on ajettu vajaa 7000 tuntia mut ollu vasta 3 kesää rammerissa kiinni mut se on vielä edes jotenki järjissään. Meijän porukan kone porsi kerran niin pahasti että jouduin nosturilla viemään. Ja öljyä se vuotaa melkeimpä joka paikasta.
__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.12.2015, 17:45
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mehtämörö Näytä viesti
Meil oli lainassa alle 2000 tuntia ajettu rammeri bobpari ja voi perkele se oli loppu . Meijän oma kone on ajettu vajaa 7000 tuntia mut ollu vasta 3 kesää rammerissa kiinni mut se on vielä edes jotenki järjissään. Meijän porukan kone porsi kerran niin pahasti että jouduin nosturilla viemään. Ja öljyä se vuotaa melkeimpä joka paikasta.

Jossain romiksella kattelin käytössä ollutta pyöräkuormaajaa joka ilmeisesti vuoti reilumminkin
Alla metallinen kaukalo jossa sihti pohjassa ja pumpulla kaukalosta takaisin hyde tankkiin
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazan Bertta mss Maasturiprojektit 31 25.04.2016 09:36
Bertta nettiautossa Rekisteröimätön Chit-Chat 1 17.07.2008 15:39
M: BERTTA MYYTY P.S-77 O/M/V Ajoneuvot 1 04.12.2006 15:34
M:Bertta 40 O/M/V Ajoneuvot 3 31.07.2006 19:03
m.bertta jakenbj O/M/V Ajoneuvot 6 29.07.2006 20:34


Sivu luotu: 01:23 (GMT +2).