![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Jees no nyt on varmaa että alipainepumppu kaipaa vaihtoa. Tehostin vaihdettu ei vaikutusta. Viikko aikaa uusintanäyttöön.. perkele!
|
#27
|
|||
|
|||
![]()
Pikku kysymys hehkuista. Mikä vaivaa kun ei tahdo läheskään aina hehkuttaa? Ja jos hehkuttaa niin sekunnin kaksi maksimissaan? Kuinka vois väsäillä pakkohehkun napin taakke?
|
#28
|
||||
|
||||
![]()
Hehkureleille heräte mielellään 0-aentoon palautuvalta kytkimeltä. Emännän pajeroon laitoin 3-asentoisen kytkimen, niin sai jälkihehkunkin käyttöön. Voi olla et herätettä pystyy jostain kojelaudan altakin boksista syöttämään releille, mut ite vedin kytkimeltä suoraan releille johdot niin on kaikista varmin kytkentä. Ja alkuperäiset herätejohdot irroitin releiltä.
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Micco : 26.11.2015 19:14 |
#29
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja mitä tarkoitat 0-asentoon palautuvalla kytkimellä? Ajattelin ihan painonappia? onko se ok? |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Painonappi käy hyvin, sellainen nappi vaan ettei jää pohjaan eli ei unohdu hehku päälle. Ite laitoin jonkun vastaavan kuin tämä sen takia et sai samaan kykimeen molemmat hehkut http://www.motonet.fi/fi/tuote/48208...1-3-napa-aso12 .
Ylös päin alkuhehku ja alaspäin jälkihehku. Siin lokasuojan tuntumassa ne releet on. Kaveri kääntää avaimesta ja toinen tunnustelee releitä niin saa ainakin varmuuden et on oikeat kikkareet. Sitä en enää muista et kumpi on alku ja kumpi jälkihehku. Mut kokeilemalla se selviää, kun irroittaa herätteen.
__________________
Harbor Cruisers |
#31
|
|||
|
|||
![]()
asia selvä. kiitän!
|
#32
|
|||
|
|||
![]()
Pajeroon tuli leima perjantaina! 31.1.2017 asti leimaa nyt.
![]() ![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Jaanhans ja sit sais alkaa ruuvaileen uutta jakopäänhilua paikalleen. Täytyypä laittaa siitäkin kuvasaastetta
![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Nyt oisi jakopää tehtynä. Melko simppeli homma. Jäi odottelemaan uutta termostaattia talliin. Ja on reissukin tiedossa, pitäs ajella perjantaina seinäjoelta nurmijärvelle. Eikai tuo paha reissu ole kun tuli se patrollillaki ajeltua viime talvena
![]() ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on rottelo kunnossa. Jakopää valmis, rokkivehkeet asennettu. Tänään liikennekäyttöönotto ja kilvet konttorilta ja pikku hipistelyä, kuten lisävalot jne jne
|
#36
|
|||
|
|||
![]()
Noniin nyt on kilvet kiinni ja ajeltu ensimmäinen pätkä tietä. Paikallaan on 88 asteinen termari. Onko tässä normaalilämmöt? Vähän epäilyttää ja peliättää..
![]() |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Ei nuo minusta viellä huolestuttavat ole. Ei muutaku kovaa ajoa ja huoletonta huoltoa :-)
__________________
M.O.C |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Vähän näyttäs et ois lämmöt liian korkeella..pitäs olla normiajossa reilusti alle puolenvälin. Mutta kaikki ok kuhan ei ala kiehua. Omassa 88 vm pajerossa 2,5 td niin lämmöt pysyy koko ajan allle puolenvälin, kärry perässä nousee sitte noin puolen välin tietämille.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 09.12.2015 19:38 |
#39
|
|||
|
|||
![]()
Jees hyvä tietää. Onkos tuos muuten jotain kikkoja ilmaukseen kun oli jakopäärempassa syyläri irti. Mietin ettei oo ilmaa vielä järjestelmässä. Täytyy melkein lisätä varuuksi sähköpuhallin niin ei käy hassusti..
Mitenkäs tuota simpukkaa sais kirittyä? On vähä turhan paljo klappia ohjauksessa. |
#40
|
||||
|
||||
![]()
Kyl toi lämpömittari näyttää mitä sattuu. Itellä ei noussut koskaan ton alemman viivan yli. Termarinkin uusin alkuperäiseen eikä eroa. Laiton jälkiasenteisen mittarin ja jatkoin tyytyväisenä ajoa tietäen koneen oikean lämpötilan.
Tuo järjestelmä ilmaantuu melkein itsekseen. Kannattaa se visko vaihtaa sähköiseen kokonaan. Niin itsekkin tein. On vaan pirun ahdas väli että sinne ei kummonen puhallin mahdu. Simpukan päällä on talttakantainen pultti minkä ympärillä mutteri. Avaat mutterin käännät pulttia myötäpäivään(?) vähän ja kiristät mutterin. Koitat kalpin ja kiristät tarvittaessa lisää. Melkein menee kerrasta oikein kun käännät tyhjät vaan pois ja sillä hyvä. |
#41
|
|||
|
|||
![]()
Ei ollu normilämmöt. Hienosti kuuluu keittoääniä kun sammuttaa. Toivottavasti kansi handlaa.. nykäsen termarin vittuun jos tästä reissusta joskus selviän. Alavuden betonin kohdas menos seinäjoelle. Täyty pysähtyä jäähdyttelemään. Vitun vittu perkele
|
#42
|
||||
|
||||
![]()
Jos sulla mittari näyttää ton mitä toi kuva on ja jo keittää niin silloin se todellakin valehtelee ja paljon. Ittellä mettä ajossa mittari näyttää jotakuinkin ton saman eikä mitään ongelmaa lämpöjen suhteen. Toivotaan parasta että ei oo kansi tai pahvi mennyt.
__________________
M.O.C |
#43
|
|||
|
|||
![]()
Muista et se termarin irroitus auta lämpöihin, vaan päinvastoin.
Silloin vesi kiertää jatkuvasti ja ei ehdi jäähtyy syylärissä. Joten kiehuu jossain vaiheessa. No oma pajero kans puskee vedet ulos tuossa vaiheessa mittaria. Siinä kans joku vika kun kestää normiajoa mut metässä kun antaa happea kunnolla vähän aikaa niin lämmöt nousee. Kaveri epäili et olis kansi halki taikka pahvi vika... |
#44
|
|||
|
|||
![]()
Joo olin epähuomiossa laittanu termarin väärinpäin. Nyt pelaa eikä ainakaan vielä oireillut kannen suunnalta. Nyt on alle puolivälin lämmöt eikä nouse millään. Täytyy vielä laittaa lisäksi sähköflekti kytkimen taakse niin on hätävara.
|
#45
|
|||
|
|||
![]()
Noniin meinasin viedä kesämersun talvisäilöön niin pajero vähän nyki ja alko kalkattamaan. Tyhjäkäynnillä pientä satunnaista kalkatusta. Mikähän sille nyt tuli.. otetaanko suoraa hattu pois vai mitä tehään. Onko ehdotuksia..
|
#46
|
||||
|
||||
![]()
Mites noissa oikeat fyysiset mitat passaa keskenään? Ite en nelikkoa oikein sekarengastaisi.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#47
|
|||
|
|||
![]()
Olleet tuollalailla kaverilla. Saman kokoiset ovat..
|
#48
|
|||
|
|||
![]()
Ei varmaan ongelmaa jos ajaa maantiellä vaan AINA ilman nelikkoa ja napalukot auki
|
#49
|
|||
|
|||
![]()
Onko kenelläkään arvauksia tohon kalkatushommaan. Tänään käynnistin kylmästä niin hetken kalkatti mutta loppui pienen tyhjäkäynnin jälkeen. Olisko suutin jumis vai jotain alakerran laakeria menny? Ite oon melkein suuttimen kannalla kun kalkatus ei ole jatkuvaa..
|
#50
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On sitä bj75;dellä ajettu talvi ja sen jälkeen kesä edessä 16" ja takana 15" vanteilla Monet tuli neuvomaan, et hajoaa auto jos moisella rengastuksella ajaa, mutta kun katto, et halkaisija/ympärys mitta on sama ja navasta sama matka asfalttiin maasturi renkaillaan niin mitään ongelmaa ollut Villin näkönen se tosin oli kun takana 235 ja edessä 185 leveet "matala" profiiliset ![]() ![]() ![]() Unohtamatta et edessä oli vielä valkosivut ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MB kuorkki jätti tielle, starttiko? | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.04.2015 20:27 |
Myydään erilaisia renkaita, leimalle ja tielle | wuntzikka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 28 | 09.08.2013 19:29 |
Myydään Talveksi luisupulkka tielle tai pellolle | Mönkijäinen | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 21.10.2012 23:18 |
king cap jätti tielle | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.01.2010 15:44 |
renkaat auraamattomalle tielle? | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 10.11.2009 23:07 |