Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.01.2005, 13:04
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Itse mietin suzukiin vähän vastaavaa, siinä kun on kardaanijarru vakiona. Olisin tehny siitä hydraulisen, vakiorummuille tai jopa levyille.

Tuomio oli kuitenkin ettei saa vaikuttaa vain toiseen pyörään. Rinnalle kyllä saa tehdä hydraulisen jos se vaikuttaa molempiin. Aivan varmaa tietoa (tai ennakkotapausta) ei ole että voisiko lain kirjaimen täyttää lukitsemalla vivut kokonaan pois katuajosta tai vain yhdeksi vivuksi jolloin kyseessä olis lain sallima kääntöjarru (mallia ralli, ei raktori).

Matti vois sanoa virallisen mielipiteensä.

**************
Jussi ja Suzuki
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tupla beadlockit swamber Tekniikka & Jutustelu 14 08.02.2008 00:53
3B moottoriin tupla hihnapyörö? BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 01.12.2007 05:36
O: Toyota tupla joint Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.03.2007 20:50
m: chevyn tupla tankit avolavan O/M/V Muut 2 28.09.2005 11:41
toyotan tupla murros jami63 Tekniikka & Jutustelu 3 02.11.2004 11:10


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).