![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Vähän näyttäs et ois lämmöt liian korkeella..pitäs olla normiajossa reilusti alle puolenvälin. Mutta kaikki ok kuhan ei ala kiehua. Omassa 88 vm pajerossa 2,5 td niin lämmöt pysyy koko ajan allle puolenvälin, kärry perässä nousee sitte noin puolen välin tietämille.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 09.12.2015 19:38 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MB kuorkki jätti tielle, starttiko? | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.04.2015 20:27 |
| Myydään erilaisia renkaita, leimalle ja tielle | wuntzikka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 28 | 09.08.2013 19:29 |
| Myydään Talveksi luisupulkka tielle tai pellolle | Mönkijäinen | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 21.10.2012 23:18 |
| king cap jätti tielle | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.01.2010 15:44 |
| renkaat auraamattomalle tielle? | Tekniikka & Jutustelu | 58 | 10.11.2009 23:07 | |