Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 09.12.2015, 19:34
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Vähän näyttäs et ois lämmöt liian korkeella..pitäs olla normiajossa reilusti alle puolenvälin. Mutta kaikki ok kuhan ei ala kiehua. Omassa 88 vm pajerossa 2,5 td niin lämmöt pysyy koko ajan allle puolenvälin, kärry perässä nousee sitte noin puolen välin tietämille.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 09.12.2015 19:38
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MB kuorkki jätti tielle, starttiko? Heering80 Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2015 20:27
Myydään erilaisia renkaita, leimalle ja tielle wuntzikka O/M/V Renkaat ja vanteet 28 09.08.2013 19:29
Myydään Talveksi luisupulkka tielle tai pellolle Mönkijäinen O/M/V Ajoneuvot 1 21.10.2012 23:18
king cap jätti tielle Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 12.01.2010 15:44
renkaat auraamattomalle tielle? Tekniikka & Jutustelu 58 10.11.2009 23:07


Sivu luotu: 17:16 (GMT +2).