![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mites tämä rengaskoko menee mun tapauksessa kun kohde on '57 mutta 1959 käyttöönotettu CJ-5, otteen ainoa rengaskokomaininta on erikoisehdot ja huomautukset -laatikon "renkaat 11-15LT" ja joku LJT-tyyppikoodi sen alapuolella (lisäksi mainittu turvakaari ja LJT-numero sillekin, mitä ne muuten tarkoittaa?)
Eli kandeeko noihin suhtatua saavutettuna etuna, isompia ei kannata koittaa mut pienemmät voi saada merkkautettua, toisin sanoen modernimpi 31x10.5LT15? Vai voiko koska tahansa napsahtaa ja suikkalakki vaatia selvitystä alkuperäisestä rengaskoosta ja sitten siitä aletaan laske 51mm, tämä kun on vielä M1 koska perät avoimet, muuten kai menis M1G:ksi heittämällä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |